וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-2:2 עם פולהאם

הנגלנד כבש שער עצמי אבל השווה 6 דקות מאוחר יותר בדרך ל-2:2 בין פולהאם למנצ’סטר יונייטד. 0:6 לניוקסאל על הוילה

אחרי שראתה את צ'לסי כובשת שיישיה נוספת וממשיכה להרשים, ניסתה גם מנצ'סטר יונייטד לשמור על מאזן מושלם, אבל לצערה, היא הגיעה לקרייבן קוטג', הנאחס שלה בשנים האחרונות. גם הפעם היתה היונייטד בעמדת ניצחון, אבל שער שיוויון בדקה ה-90 מנע זאת ממנה, וקבע 2:2 מוצדק בינה לבין פולהאם. במשחק המוקדם של הערב (ראשון) הביסה ניוקאסל את אסטון וילה 0:6 - התוצאה הפופולארית של פתיחת העונה והשלישית במחזור, אחרי שבשבת ניצחו ארסנל וצ'לסי באותה תוצאה את בלקפול ו-וויגאן.

פולהאם - מנצ'סטר יונייטד 2:2

אלכס פרגוסון ידע היטב כי בשונה ממשחק הפתיחה מול העולה החדשה מניוקאסל (ניצחון 0:3), הפעם הוא פוגש יריבה שעשתה לקבוצתו לא מעט חיים קשים בשנתיים האחרונות. שתי הפעמים האחרונות בהן הגיע היונייטד אל הקרייבן קוטג' הסתיימו בהפסד של השדים האדומים, וכבר מזמן נסיעה ללונדון הפסיקה להיות משחק פשוט עבור שחקניו של פרגוסון. הפתיחה נראתה טוב עבור השדים האדומים, שעלו ליתרון כבר אחרי 11 דקות, כשברבאטוב מוצא את סקולס מחוץ לרחבה, והג'ינג'י שלח בעיטה חדה ושטוחה מ-20 מטרים שנעצרה רק ברשת.

פולהאם נאבקה לחזור למשחק, אבל נתקלה שוב ושוב ביכולת מצויינת של שוער האדומים, אדווין ואן דר סאר, שבדקה ה-31 מנע במו ידיו שער שיוויון, פעמיים: קלינט דמפסי מצא את אטוהו ברחבה וזה ניסה בעיטה שנהדפה על ידי ההולנדי. אטוהו השתלט על הריבאונד אבל הניסיון השני שלו נהדף על ידי ואן דר סאר מעל לשער. ההולנדי כמעט ומנע שוב מהקוטג'רים להשוות בדקה ה-57, כשדאף התחיל מהלך נהדר, מצא את זאמורה ברחבה, והחלוץ שלח לאחור לסיימון דייויס שבעט היטב. השוער הצליח להגיע לכדור אבל לא לעצור אותו, והמארחים חגגו שער שיוויון.

השער נתן למארחים הרבה ביטחון והם לא היו רחוקים מלבצע מהפך בדקה ה-80, כשכדור שהוגבה לרחבה מצא את בובי זאמורה שהמשיך מהאוויר והכניע את ואן דר סאר, אבל הכדור קיפץ ליד הקורה והלך החוצה. ארבע דקות מאוחר יותר בעטו בעצמם אוהדי פולהאם על אותה החמצה, כשכדור קרן של היונייטד פגע ברגלו של ברד הנגלנד והלך פנימה. המארחים לא הספיקו למצמץ וכבר חטפו פנדל דקה מאוחר יותר, כשדאף נגע בידו ברחבה, אבל סטוקדייל עצר את בעיטתו של נאני והשאיר את התקווה בחיים. ואז הגיעה הדקה ה-90. פולהאם קיבלה קרן, הנגלנד עלה לרחבה, והשיג גאולה פרטית כשנגח את השיוויון, וסידר לקבוצתו נקודה יקרה.

ניוקאסל - אסטון וילה 0:6

שתי הקבוצות הגיעו במגמות הפוכות, אחת שכבשה שלישייה בשבוע שעבר והשנייה אחרי שספגה שלישייה, אבל היום הכיוון השתנה וניוקאסל שימחה את אוהדיה במשחק הבית הראשון שלה אחרי החזרה לפרמיירליג.

דווקא וילה קיבלה את ההזדמנות הראשונה, אבל ג'ון קארו שלח פנדל בדקה התשיעית היישר לשמיים. המגאפייז הגיבו במהירות וכעבור שש דקות שלח ג'ואי בארטון בעיטה אדירה מחוץ לרחבה, שנעצרה רק ברשת. ההגנה של הקבוצה מבירמינגהאם החלה לגמגם ומאוחר יותר קרסה. קווין נולאן ניצל את התרדמת כדי לנגוח מקרוב את ה-0:2 בדקה ה-31 ואנדי קארול קבע 0:3 בדקה ה-34.

החגיגה השחורה-לבנה נמשכה גם במחצית השנייה, כשבדקה ה-67 ניצל קארול חור נוסף בהגנה האורחת, ובעט מהאוויר, חזק ושטוח, כדור שהכניע בפעם הרביעית את בראד פרידל. ההשפלה של האורחים נמשכה עם שער נוסף של קווין נולאן בדקה ה-87 ונסגרה עם השלישי של קארול בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully