וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: חן עזרא יזומן לנבחרת הצעירה

22.8.2010 / 10:49

גיא לוזון התרשם מהקשר שהצטיין בניצחון על בית"ר ירושלים. הבלם הארגנטינאי מריאנו קאפורלי יחל להיבחן בקבוצה השבוע

במכבי נתניה חגגו אמש (שבת) את הניצחון המרשים 1:4 על בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה של ליגת העל, והשחקנים רקדו במשך דקות ארוכות בחדר ההלבשה לאחר המשחק. מאמן הנבחרת, לואיס פרננדז, שנכח במשחק, נכנס בסיום לחדר ההלבשה של הקבוצה, החליף מספר מילים עם המאמן ראובן עטר והחמיא לו מאוד על התצוגה של שחקניו.

גם מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון, צפה במשחק והתרשם מאוד ממשחקו של הקשר חן עזרא שהיה אחד המצטיינים במגרש. לוזון צפוי לזמן את עזרא לסגל הנבחרת הצעירה לקראת צמד המשחקים האחרונים בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה.

הבלם הארגנטינאי מריאנו קאפורלי, בן 25, שנחת ביום שישי בישראל, יעבור היום בדיקות רפואיות ויחל במבחנים. אם הוא ירשים את המאמן ראובן עטר הוא צפוי להצטרף לשורות נתניה וזאת לאחר שראשי המועדון מודעים לעלויות הכרוכות בהבאתו וגם סכומי השכר שלו ידועים ומקובלים על הקבוצה.

קאפורלי גדל במחלקת הנוער של ארחנטינוס ג'וניורס ובקריירה שלו הספיק לשחק במונטריי המקסיקנית, דפנסה ג'וסטיסיה מארגנטינה וגם עונה אחת בליגה בבנגלדש. קבוצתו האחרונה של הבלם הייתה אתלטיקו בוקרמנגה מהליגה השנייה בקולומביה, אליה הגיע אחרי שאיבן גארידו הבלם הקולומביאני עזב לבני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully