וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "זה משחק על החיים ועל המוות"

22.8.2010 / 5:02

נבחרת ישראל המריאה ללטביה והפורוורד יודע מה המשמעות של המשחק. עמרי כספי: "למרות איטליה, הדברים עדיין תלויים בנו"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

נבחרת ישראל המריאה הבוקר (ראשון) לריגה בדרכה למשחק השישי במוקדמות אליפות אירופה מול לטביה מחר. הנבחרת מגיעה למשחק אחרי ההפסד ביום שלישי ביד אליהו לאיטליה, ובידיעה שהפסד ללטביה יסכן גם את המקום השני בבית. מנגד ניצחון ישראלי על הלטבים יבטיח לשחקניו של אריק שיבק לפחות את סגנות הבית. ישראל קיימה אמש את האימון האחרון בארץ, ללא רוברט רות'בארט ששוחרר עקב השבת, ותקיים הערב את האימון המסכם באולם בו יערך המשחק. מחר תקיים הנבחרת אסיפת וידאו אחרונה ואימון קליעות.

"לטביה היא קבוצה טובה וקבוצה ביתית טובה והיא הוכיחה את זה לפני שבוע מול מונטנגרו", אמר לפני הנסיעה המאמן אריק שיבק, "אנחנו חייבים לבוא מפוקסים ומרוכזים, להוריד אותם באחוזים משלוש, הם קבוצה התקפית טובה, גם כשהם הפסידו ב-16 הפרש לאיטליה הם קלעו 93 נקודות. אנחנו לא נצליח להוריד להם את מספר הזריקות אלא נצטרך להוריד להם את אחוזי הקליעה. אם נצליח לתרגם את מספר ההחטאות שלהם להתקפות מתפרצות אני מאמין שנשלוט במשחק וננצח".


המאמן הלאומי הוסיף על המצב המנטלי של הנבחרת לקראת המשחק: "כולנו מבינים וכולנו הבנו ישר אחרי המשחק שהם שונים בין בית וחוץ. הם מסוג הקבוצות שיש להם הבדלים, הם מתבססים על הקליעה מבחוץ. אין בקמפיין הזה אין חזור, רואים מה שקורה בבתים האחרים, פתאום פולין מפסידה בהארכה וכו'. צריך להמשיך להלחם עד הסוף, מי שחשב שזה יהיה קל, טעה, בטח בבית כמו שלנו. אני תמיד אומר שצריך להקליט אנשים בינואר ואז להשמיע להם את זה היום. כשקיבלנו את ההארכה, חשבנו שאם נהיה במצב הזה היום, היינו מרוצים. אמרנו לשחקנים שזה צומת, שניצחון בו יוביל אותנו לדרך הנכונה".

כוכב הנבחרת עמרי כספי התייחס למשחק: "אני חושב שהמשחק הזה היה אמור להיות מפתח בכל מקרה, גם אם היינו מנצחים את איטליה. אם אנחנו מנצחים שם זה נותן לנו יתרון גדול בדרך לאליפות אירופה. משחק חוץ מאוד קשה מול נבחרת מצוינת שלא הראתה את היכולת האמיתית שלה בארץ. היינו צריכים לנצח את איטליה, אבל למרות זאת עדיין הדברים תלויים בנו, ואני מקווה שננצח ביום שני. לטביה לא רוצים לסיים במקומות האחרונים של הבית, הם משחקים מול הקהל הביתי שלהם אז יש לחץ. אם נעשה את הדברים שלנו אז אני מאמין שאפשר לנצח".

הפורוורד גיא פניני הגיע באווירה לוחמנית והוסיף: "זה משחק על החיים ועל המוות אני חושב. פינלנד היה מוקש, איטליה היה מוקש, זה על החיים ועל המוות. כולם יודעים שאחרי המשחק הזה נדע לאן הפנים שלנו מועדות. זה צומת ונצטרך להביא את הכל, לשחק ביחד ולנצח את המשחק. לא עשינו שום דבר שונה מאז איטליה, רצינו להחזיר את האווירה הטובה, ושיהיה כיף, ראינו את הלטבים, ויש לנו שם שני אימונים ואני מאמין שנבוא מוכנים. כל משחק חוץ במסגרת הזאת זה משחק קשה, ובטח בלטביה, אנחנו מסתכלים על עצמנו, נצטרך לחזור לשחק טוב ולא להכנס ללחץ. אני חושב שמבחינת היכולות יש לנו יכולות יותר טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully