וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "אנו זקוקים לעוד שחקני התקפה"

מאמן בני יהודה ניסה הסביר את ה-0:0 מול הפועל ר"ג: "הרגל המסיימת הייתה חלשה". דורה: "אנו עושים טבלה פנימית לעצמנו"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בבני יהודה קיוו לפתוח את העונה הזו עם משהו שונה, בטח כשמדובר ביריבה נוחה על הנייר, אבל הכתומים סיימו רק ב-0:0 מאכזב שגורם ללא מעט עידוד דווקא אצל היריבה, שאספה נקודה ראשונה העונה, ומתקרבת אל אפס נקודות, אחרי שהשבוע גזר עליה בית הדין של ההתאחדות עונש של הפחתת שבע נקודות בפועל בשל אי סדרים כספיים עוד מהעונה שעברה. הכתומים היו מסוכנים בחלקים רבים של המשחק, אבל רמת גן, עם הרבה אופי, הצליחה לשמור על שער נקי.

קשטן: "אני רוצה לראות כדורגל חיובי עם שערים"

"הייתה שליטה מוחלטת שלנו לאורך כל המשחק, אבל היא לא תורגמה לשפת השערים", ניסה דרור קשטן, מאמן בני יהודה, להסביר את התוצאה. "היו אינספור מצבים, הרגל המסיימת הייתה חלשה מאוד, אבל גם להגיע למצבים כאלה זה מראה על כדורגל חיובי וזה מה שאני מצפה מבני יהודה. אני רוצה לראות כדורגל חיובי עם שערים, ואני בטוח שאם היה מובקע שער אחד, הדברים היו נראים אחרת גם לאחר מכן". לגבי הדברים שרואה קשטן שיש צורך לשפר, הוא אומר כי "בני יהודה צריכה עוד שחקני התקפה, אין ספק בזה".

מאמן הפועל רמת גן, שלומי דורה, היה כצפוי מעודד, ואמר: "זה מקרה חסר תקדים שאנחנו פותחים את העונה עם כמות כזו של נקודות. שברתי את הראש לא מעט במחשבה מה להגיד לשחקנים. החלטנו להגיד שאנחנו לא מתייחסים לזה ועושים טבלה פנימית לעצמנו. ככל שניקח נקודות, זה יתקזז. אפשר להגיד שיצאנו עם נקודה חשובה לעבר האפס".

דורה הוסיף להתייחס להכנה שעשתה קבוצתו למשחק, ואמר: "הפועל רמת גן התכוננה כל השבוע עם הרכב מסוים, ובהמשך קיבלנו בשורה שקשר, בלם וחלוץ לא משחקים. זה לא תירוץ, באנו עם הרבה נשמה, לב והקרבה וזו נקודת האור מהמשחק הזה. אני בטוח שנראה קבוצה שונה לגמרי. פגשנו פה קבוצה שעברה משחקים בליגה האירופית וראינו את ההבדל בדקות האחרונות בכושר הגופני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully