וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הגדולות הגיעו לליגה

האלופה מארסיי השיגה נקודות ראשונות עם 0:2 על לוריין, סגניתה ליון גברה 0:1 על ברסט. טולוז עדיין מושלמת בפסגה

270 דקות בתוך העונה בצרפת, ואפשר לברך שתיים מהקבוצות הגדולות על הגעתן (המאוחרת) לליגה. האלופה מארסיי, אחרי שני הפסדים מביכים ועם שני חלוצי רכש ביציע, רשמה שלוש נקודות בכורה העונה עם 0:2 על לוריין. גם סגניתה, ליון, ניצחה לראשונה העונה, 0:1 את ברסט, והיא עם ארבע נקודות. טולוז נותרה מושלמת בראש הטבלה אחרי 1:2 על ארל-אביניון, שמתקשה להתאקלם לליגה הבכירה ועדיין ללא נקודה.

מארסיי - לוריין 0:2

פתיחת העונה הקטסטרופלית של האלופה, עם שני הפסדים לקון ו-ולנסיין, חייבה את ההנהלה לפתוח את הכיס. אנדרה פייר ג'יניאק, אוהד מארסיי משחר נעוריו, הגיע מטולוז במקום ממאדו ניאנג שעבר לפנרבחצ'ה והוצג לפני המשחק, וגם לוק רמי אמור להצטרף, אך העברתו הוקפאה בשל בעיות שהתגלו בליבו. כולם מחכים לחלוצים בסטאד ולודרום, אבל מי שהרגיע את הקהל היה הארגנטינאי גבריאל היינצה, שכבש מקרוב אחרי כדור קרן בדקה השישית. המגן השמאלי, טאייה טאיוו, סגר עניין עם בעיטה חזקה בדקה ה-72.

ליון - ברסט 0:1

גם לסגנית האלופה לא היה במה להתגאות בשבועיים הראשונים של העונה, כשפעם אחת הוגו לוריס מנע הפסד ביתי מול מונאקו ולאחר מכן זה כבר נגמר בהפסד 3:2 בקון. ליון מתקשה עד כה ללא ליסנדרו לופז הפצוע, וגם הסטתו התמוהה של ז'רמי טולאלן למרכז ההגנה לא ממש עוזרת. לשמחתה של ליון, היא פגשה את ברסט החלשה שאיפשרה לה לחגוג ניצחון ראשון. ז'אן מאקון הקמרוני כבש מחמישה מטרים בדקה ה-19, וזה הספיק בעוד ערב לא גדול שגם בו לוריס והקורה מנעו מבוכה.

טולוז - ארל-אביניון 1:2

מוליכת הטבלה, שהשיגה שני ניצחונות (כולל אחד בבורדו), איבדה השבוע את שני כוכביה הגדולים. ג'יניאק, כאמור, נמכר למארסיי תמורת 15 מיליון יורו ומוסא סיסוקו נפצע וייעדר כחודש. אבל גם בלעדיהם שמרו יתר שחקניו של אלן קזאנובה על המאזן המושלם וראשות הטבלה. דניאל בראטן. האורחים הציגו בהרכב את צמד היוונים, אנגלוס בסינאס ואנגלוס חריסטאס, אבל דניאל בראטן הנורבגי העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-36, עם שער במשחק שלישי ברציפות. בראטן בישל לאטיין דידו הנפלא את השני בדקה ה-61, ולפרנק ג'ה-ג'ג'ה האורח נותר רק לצמק בנגיחה בחלוף שלוש דקות.

משחקים נוספים:

לאנס - מונאקו 2:2
ללאנס: אדריאנו (73, עצמי), סבסטיאן רודה (83). למונאקו: דניאל ניקולאי (19), פייר-אמריק אובמייאנג (69)

ניס - נאנסי 1:1
לניס: אמרס פאה (26). לנאנסי: פול אלו אפולו (85)

ראן - סנט אטיין 0:0

אוקזר - ולנסיין 1:1
לאוקזר: אירנוש ילן (69), לולנסיין: גאל דאניק (66)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully