וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי עוזב סופית את אוניראה

המאמן, שהיה אמור להישאר עד הגומלין באירופה ביום חמישי, סיים סופית את תפקידו: "לא יכולה להיות כאן יציבות כלכלית"

רוני לוי עזב סופית את קבוצתו אוניראה אורזיצ'ני ולא ימתין עד למשחק הגומלין ביום חמישי מול היידוק ספליט במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית. כזכור, בתחילת השבוע סיכם המאמן הישראלי על התפטרותו, זאת בעקבות המצב הכלכלי הרעוע במועדון. לוי נענה להדריך את אוניראה בשני המשחקים מול היריבה הקרואטית ובמשחק הליגה מול פ.צ בראשוב, שיתקיים ביום שני. לאחר שאוניראה הובסה בחמישי 4:1 בספליט, לוי החליט לעזוב מיידית.

"אני רוצה להודות לכולם, עשינו כאן עבודה נפלאה והיו לי רגעים יפים כאן", אמר לוי לתקשורת הרומנית. "לא היו לי חיכוכים עם הבעלים. סיכמנו על עזיבה כי לא יכולה להיות כאן יציבות כלכלית". כאמור, לוי לא ידריך עוד את הקבוצה, שתחפש מאמן חדש כבר בימים הקרובים. הישראלי עוזב מספר שבועות לאחר האיש שהביא אותו לאוניראה - המנג'ר מיחאי סטויקה שהתפטר אף הוא.

לוי בן ה-43 הגיע לאוניראה בינואר שעבר והוביל אותה למקום השני ולמוקדמות ליגת האלופות. הקבוצה פתחה את העונה עם הדחה מול זניט סנט פטרסבורג (1:0 בסיכום שני המשחקים) ועם שתי נקודות מארבעה משחקי ליגה ללא שער זכות. יחד עם זאת, ההתפטרות של לוי הגיעה עקב המצב הכלכלי בלבד והחשש מאובדן שחקנים בכירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully