וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל: "אני שואב את ההשראה מבניון"

קשר סלטיק הוחמא מהתשבוחות וההשוואות למאמן לנון, אך בחר מודל לחיקוי אחר, וגילה: "פרננדז שאל אם אני מוכן למלטה"

בירם כיאל זכה לשלל מחמאות בתקשורת הסקוטית אחרי המשחק המצוין שלו בניצחון 0:2 של סלטיק על אוטרכט ההולנדית במסגרת פלייאוף הליגה האירופית. מאמנו, ניל לנון, אף השווה את הקשר שהגיע ממכבי חיפה לעצמו, בתקופה בה כיכב בקישור של סלטיק.

כיאל הוחמא מהביקורות הטובות וההשוואה למאמן, אך הוא בחר מודל לחיקוי אחר - יוסי בניון. "ראיתי את לנון בפעולה כשהוא שיחק עם אייל ברקוביץ' בסלטיק, אבל את ההשראה שלי אני שואב מבניון", אמר היום (שבת) כיאל ל'הראלד'. "יש לו את המנטאליות הטובה ביותר, הכישרון הגדול ביותר ואני דומה לו מאוד. הוא אחד השחקנים הישראלים הגדולים אי פעם".

באשר לתשואות שקיבל מהקהל לאחר החלפתו בדקה ה-69, אמר כיאל: "הם היו מאוד נדיבים והריעו לכולם, לא רק לי. אני מודע ליכולות שלי ויודע שאני יכול לשמח אותם, לעזור לקבוצה ולשחק טוב יותר. במשחק מול אוטרכט הייתי ממוקד מהרגע הראשון וזה יהיה כך גם במשחקים הבאים".

הקשר הישראלי סיפר גם על התאקלמותו המהירה בקבוצה: "אני מרגיש בנוח עם כל השחקנים, כולם מהרמה הגבוהה ביותר. לא מעניין אותי להיות הכוכב, אני רוצה להיות חלק מהקבוצה ואתן את הכל בשביל זה".

כיאל סיפר על המחמאות שקיבל גם בישראל אחרי ההופעה המוצלחת בליגה האירופית, כולל הודעה ממאמן הנבחרת, לואיס פרננדז. "הוא כל הזמן בודק מה שלומי", אמר כיאל. "יש לנו משחק מול מלטה בתחילת החודש הבא והוא רצה לדעת שאני מוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully