וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעייתו של אנתוני: "יש הרבה שיחות על הניקס"

לאלה ואסקז, ילידת ניו יורק ואוהדת הניקס, סיפרה שמעבר לגארדן קורץ לבעלה: "זאת האנרגיה השונה שיש באולם הזה"

בזמן שמאמן דנבר ג'ורג' קארל מקווה שהדיבורים על עזיבתו של כרמלו אנתוני הם לא יותר מ"דיבורים רגילים של קיץ", הסימנים כי מלו לא ימשיך בנאגטס מתווספים. לאלה ואסקז, רעייתו של אנתוני, התראיינה ל"ניו יורק דיילי ניוז", וסיפרה כי "זאת בהחלט אפשרות שנעבור לניו יורק. זה תלוי בקריירה של כרמלו ובהתפתחות שלה. יש הרבה שיחות על הניקס, כלומר, יש הרבה קבוצות שמעוניינות בו, אנחנו חושבים יחד מה הכי טוב למשפחה שלנו. לא אגיד שניו יורק היא לא אופציה, הייתי משקרת אם הייתי אומרת את זה".

הגברת ואזקס היא ילידת ברוקין ואוהדת הניקס, "עד שפגשתי את בעלי, וקפצתי על ספינת הנאגטס", לדבריה. אולם מעבר לניו יורק בהחלט קורץ לה, ולדבריה גם לאנתוני די מתחשק לככב במדיסון סקוור גארדן. "מלו יגיד לך, וכל השחקנים יגידו, שלמרות הנאמנות, אין הרבה מקומות כמו הגארדן", אמרה לאלה ואסקז, "זה לא משהו נגד הקבוצות שלהם, זאת פשוט האנרגיה השונה שיש באולם הזה, ושום דבר לא קרוב לזה".

בינתיים, עם או בלי קשר לאנתוני, הניקס מנסים להנחית בגארדן את רודי פרננדז, שחקנה של פורטלנד טריילבלייזרס, ולתת תמורתו את ווילסון צ'נדלר. הניקס הם לא היחידים שרודפים אחרי הספרדי, ב-ESPN דיווחו כי שיקגו בולס ובוסטון סלטיקס הציעו לבלייזרס בחירת דראפט מהסיבוב הראשון בתמורה לסווינגמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully