וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו באטיסטה מתקן עוונות בנבחרת ארגנטינה

המאמן הזמני החזיר לסגל לקראת משחק הידידות מול ספרד את חאבייר זאנטי ואסטבן קמביאסו ואפילו את אנדרס ד'אלסנדרו

מוקדם יותר החודש גברה נבחרת ארגנטינה 0:1 על אירלנד במשחק הראשון ללא דייגו מראדונה. למרות שכבר לא היה בתפקיד, מראדונה היה אז האיש שקבע את הסגל למשחק הידידות. הפעם, לקראת משחק הרעים מול אלופת העולם ספרד ב-7 בספטמבר, על הסגל כבר חתום סרחיו באטיסטה, המאמן הזמני של האלביסלסטה, שמצפה בכיליון עיניים להפוך לקבוע.

כעקיצה למראדונה, צ'צ'ו באטיסטה כלל בסגל את חאבייר זאנטי ואסטבן קמביאסו, צמד השחקנים הנאמנים של אינטר מהם הקפיד להתעלם קודמו בתפקיד. גם פאבלו זבאלטה, גבי מיליטו, אבר באנגה ופרננדו גאגו שלא היו בסגל למונדיאל, קיבלו קריאה כמו במשחק מול נורבגיה.

הפתעה אחת הייתה זימונו של השוער המוכשר של לאנוס, אגוסטין מרקסין, שיהיה למעשה הנציג היחיד בסגל מהליגה המקומית. אבל הזימון המפתיע מכולם היה של אנדרס ד'אלסנדרו, פעם כוכב גדול בריבר פלייט ופלופ עוד יותר גדול באירופה, שקיבל תגמול הולם על הצעדת אינטרנסיונל הברזילאית לזכייה בגביע הליברטדורס. ד'אלסנדרו, כבר בן 29, לא שיחק בנבחרת מאז 2005 ואת הקאמבק יערוך באצטדיון האהוב עליו - המונומנטל בבואנוס איירס.

הסגל המלא:

שוערים: סרחיו רומרו (אלקמאר), מריאנו אנדוחאר (קטאניה), אגוסטין מרקסין (לאנוס).

הגנה: מרטין דמיקליס (באיירן מינכן), וולטר סמואל (אינטר), גבריאל היינצה (מארסיי), ניקולאס בורדיסו (אינטר), גבריאל מיליטו (ברצלונה), חאבייר זאנטי (אינטר), פאבלו זבאלטה (מנצ'סטר סיטי).

קישור: חאבייר מסצ'ראנו (ליברפול), פרננדו גאגו (ריאל מדריד), אבר באנגה (ולנסיה), אסטבן קמביאסו (אינטר), אנחל די מריה (ריאל מדריד), מריו בולאטי (פיורנטינה), אנדרס ד'אלסנדרו (אינטרנסיונל).

חלוצים: לאונל מסי (ברצלונה), קרלוס טבז (מנצ'סטר סיטי), אזקיאל לאבצי (נאפולי), סרחיו אגוארו (אתלטיקו מדריד), דייגו מיליטו (אינטר), גונזאלו היגואין (ריאל מדריד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully