וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה את בני סכנין 0:2

עירוני קרית שמונה הציגה יכולת מצוינת ב-0:2 על סכנין, אדריאן רוצ'ט (8) ואופיר חמו (81) כבשו. בן שמעון מרוצה: "נראינו טוב"

העולה החדשה עירוני קרית שמונה פתחה הערב (שבת) את הקמפיין השני שלה בליגת העל בניצחון 0:2 על בני סכנין. קבוצתו של רן בן שמעון, שבפעם שעברה שעלתה לליגת העל סיימה את העונה עם מקום באירופה אך מהר מאוד חזרה לליגה השנייה, הוכיחה שגם השנה יש לה הרבה יומרות. אדריאן רוצ'ט (8) ואופיר חמו (81) כבשו למנצחת, שתקווה שהפעם השהות שלה בליגה הבכירה תהיה יותר ממושכת. סכנין, לעומת זאת, שנפרדה ממאמנה יובל נעים אחרי פרשה מביכה ומתוקשרת, נראית בצרות בשלב מוקדם מאוד של העונה.

בקרית שמונה ממשיכים לעשות הכל כדי להביא את הקהל למגרשים, ועם מנויים במחירים של 250 שקלים למבוגרים ו-20 שקלים בלבד לילדים, הם עושים את המקסימום. בדומה להנהלה, נראה שגם השחקנים עשו הערב את המקסימום על הדשא הביתי באצטדיון העירוני. למעשה, הקהל הגאה של קרית שמונה לא היה צריך לחכות יותר מדי ונהנה ממבצע מרהיב של זוראן בלדובלייב ואדריאן רוצ'ט, כשהשני כבש כבר בדקה השמינית.

ההתקפה של קרית שמונה לא הרפתה מהשער של מאיר כהן, שהיה מצוין ומנע מקבוצתו תבוסה כבר במחזור הפתיחה. תשע דקות לסיום כהן כבר התעייף מרוב הצלות, ולא הצליח למנוע מהמחליף אופיר חמו לכבוש את השני של קרית שמונה, ולפתוח בחגיגות הפתיחה של הקבוצה הצפונית בליגה.

מהצד השני, המאמן חיים לוי הבטיח רבות בסכנין, אבל כמו שזה נראה במחזור הראשון, סכנין עדיין רחוקה מלקיים. נציגת המגזר נראתה רע מאוד, בעיקר בחלק ההתקפי, ובקושי הצליחה לייצר מצבים במשחק. כמובן שאי אפשר להסיק מסקנות אחרי משחק אחד, אבל אין ספק שנורה אדומה גדולה מאוד מאירה על סכנין בסיומו של המשחק הזה.

מהלך המשחק

דקה 4 - הזדמנות ראשונה לסכנין. כריסטיאן דנלאקי מצא את עצמי חופשי מול גיא חיימוב, אבל בעט סמוך לקורה והחוצה.

דקה 8 - שער! מהלך של קרית שמונה שהחל במחצית המגרש אצל אדריאן רוצ'ט, והמשיך בדאבל פס עם בלדובלייב, שהחזיר לרוצ'ט. השני מצא את עצמו מול מאיר כהן וכבש. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 23 - מהראן אבו ריא ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק, אבל שוער קרית שמונה גיא חיימוב הדף.

דקה 25 - אדריאן רוצ'ט הגביה כדור לרחבה, שנהדף אליו בחזרה. רוצ'ט בעט את הריבאונד לכיוון השער, אבל מאיר כהן עצר.

דקה 47 - בלדובלייב מסר כדור רוחב לעמאשה, שבעט ממרכז הרחבה וראה את מאיר כהן הודף לקרן.

דקה 58 - בלודובלייב כמעט והצליח להכניע את מאיר כהן מקרוב, אבל שוערה של סכנין שוב הדף לקרן.

דקה 60 - עוד התקפה מסוכנת לקרית שמונה, כשהפעם אלרואי כהן מצא את עצמו מול מאיר כהן בזווית נוחה, אבל בעט החוצה.

דקה 84 - שער! אופיר חמו שנכנס כמחליף נהנה מהגבהה מדוייקת של אלרואי כהן לתוך הרחבה, ובעט ברגל שמאל פנימה. 0:2 לקרית שמונה.

הרכב עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, ברק בכר (בני בן זקן, 76), יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, אלרואי כהן, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט (אופיר חמו, 66), ויאם עמאשה, זוראן בלדובלייב (ברק בדש, 62)

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סאלח (דריו זאהורה, 60), יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאיילה (עובדה זבידאת, 52), נסטייה צ'ה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, כריסטיאן דנלאקי

לביא: "השתחרר אצלנו הרבה לחץ" (הדס גרינברג, וואלה! ספורט)

קפטן עירוני קרית שמונה, יניב לביא, אמר בסיום המשחק: "אין ספק שהשתחרר אצלנו הרבה לחץ, כי היה לנו חשוב מאוד לנצח במחזור הראשון, גם בגלל שהקבוצה צעירה וגם בשביל לתת תחושה טובה להמשך הדרך. נראינו הרבה יותר טוב מהניצחון על עכו בשבוע שעבר, הצגנו יכולת טובה והגענו להרבה מצבים. אנחנו שמחים שזה הוביל אותנו לניצחון כדי לפתוח את העונה ברגל ימין".

המאמן המנצח רן בן שמעון אמר בסיום: "אני מרוצה מאיך שנראינו. נראינו טוב, אבל יש לנו דרך ארוכה. אנחנו ניבחן לאורך זמן. הגענו היום להרבה מאוד מצבים, וזה בסדר שבהתחלה אנחנו קצת פחות חדים. החלק הקדמי שלנו עבד יוצא מהכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully