וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה את הפועל ת"א 0:1

הפועל תל אביב העייפה הפסידה 1:0 להפועל חיפה בפתיחת העונה משער של סטויאנוביץ’ בדקה ה-48, וקיבלה בשורות מדאיגות נוספות לקראת רד בול זלצבורג: שכטר מתח את השריר וצפוי להיעדר

פתיחת ליגת העל זימנה לחובבי הכדורגל הפתעה כבר במחזור הראשון: אלופת המדינה, הפועל תל אביב, פתחה את עונת 2010/11 בהפסד מפתיע של 1:0 להפועל חיפה. שלושה ימים לפני הגומלין מול רד בול זלצבורג בגמלין ליגת האלופות, אלי גוטמן החליט להעניק מנוחה לכוכביו, וקבוצתו שילמה על זה מחיר. דגלאס דה סילבה, איתי שכטר, גילי ורמוט ודדי בן דיין פתחו על הספסל, וההרכב המשני שעלה על כר הדשא נראה מפנטז על שלב הבתים של ליגת האלופות. הפועל חיפה בהופעה מלאת אנרגיות ניצלה זאת עד תום ושער אחד של סשה סטויאנוביץ' בדקה ה-48 סידר לה ניצחון. גם כשגוטמן שלח את דה סילבה, ורמוט ושכטר למגרש, זה כבר היה מאוחר מדי. בהמשך הגיעה בשורה רעה נוספת לאלופה, כשאיתי שכטר מתח את השריר, צלע מחוץ למגרש, ועל פי הערכות ראשוניות צפוי להיעדר מספר שבועות. פלא שגוטמן נראה עצבני וזועם על הקווים?

שחקני הפועל חיפה חוגגים, למעלה עומר ורד. הראל אלימלך
יש מחיר להרכב החסר. שחקני הפועל חיפה חוגגים/הראל אלימלך

המחצית הראשונה הייתה חלשה, אבל כבר מהפתיחה הסתמנה המגמה. הפועל תל אביב נראתה מנומנמת ולא מרוכזת, בעוד הפועל חיפה, למרות משחק לא חד ולא מדויק, הייתה נחושה הרבה יותר. הישאם כיוואן ואייל טרטצקי הביכו שוב ושוב את הגנת האורחים, אבל שערו של אניימה כמעט ולא עמד בפני סיכון ממשי.

בדקה ה-48 הגיע השער. טעות איומה של וואליד באדיר הותירה את סשה סטויאנוביץ' לבד מול אניימה והקשר הסרבי המצוין, בעל הבית החדש של הקישור של הפועל חיפה, שלח כדור מדויק לפינה וכבש. השער רק עודד את המארחים, אבל אניימה בעוד יום מופלא הצליח למנוע שערים נוספים, בעיקר מבן בסט. גם כניסתם של ורמוט ושכטר לא העירה את האלופה. האחרון מתח שריר 10 דקות לסיום ונאלץ לנטוש את המשחק ולהשאיר את חבריו בחיסרון מספרי. גוטמן המתוסכל מההפסד והיכולת, איבד גם את אחד האסים החשובים שלו.

הפסד אחד בלבד היה להפועל תל אביב בליגה בעונה שעברה - היה זה במחזור הרביעי 2:1 למכבי חיפה - כך שההפסד הנוכחי בהחלט צריך להדליק נורה אדומה לאלופה. קשה לבוא בטענות לגוטמן שהחליט על רוטציה, אבל גם הוא מודע לבעיה: הסגל של הקבוצה שלו לא עמוק מספיק. כאשר לפניו עונה ארוכה בשלב הבתים של ליגת האלופות (או הליגה האירופית), הפסדים בזירה המקומית הם לא משהו שהמאמן יכול להרשות לעצמו. מנגד, בליגה שכל ניצחון בה שווה רק נקודה וחצי, זה גם לא קריטי במיוחד. המשימה כרגע היא רק זלצבורג, ותיקו קטן בגומלין יחזיר שוב את החיוך לאנשי הפועל.

והפועל חיפה? היא תחגוג ניצחון ראוי, אבל יכולה להיות מודאגת מנושא החדות מול השער. ניצן שירזי ראה את חניכיו מחמיצים שוב ושוב, אך לפחות הפעם קאלה לא שגה, וקבוצתו פתחה את העונה עם ניצחון גדול, שיכול לבשר ליואב כץ תחילתה של דרך חדשה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מהלך המשחק

דקה 3: שבחון שלח את סהר בכדור ארוך, החלוץ נותר לבדו מול קאלה, אבל מיהר בבעיטה ושלח את הכדור החוצה.

דקה 7: כיוואן חלף על פני בונדר, חדר לרחבה מהאגף השמאלי ושלח כדור חזק מזווית קשה. אניימה הדף לקרן.

דקה 9: שוב חיפה באה משמאל. הפעם טרטצקי העביר כדור רוחב לרחבה, אבל הכדור לא התלבש על הרגל של בן בסט החופשי, שפספס הזדמנות גדולה.

דקה 26: שבחון הכין כדור מצוין לזהבי בתוך הרחבה, אבל רגל אדומה התערבה ברגע האחרון והרחיקה את הכדור לקרן.

דקה 29: שבחון הימר על בעיטה מ-20 מטר, הכדור חלף ליד הקורה של קאלה.

דקה 43: אניימה הדף רע כדור קרן, אבל סטויאנוביץ' לא ניצל את המתנה ומזווית קשה בעט כדור מאוד לא מדויק שחלף לרוחב השער.

דקה 47: גורדנה שלח את סהר בכדור מקו מחצית המגרש. החלוץ בעט בשמאל והטיס את הכדור החוצה.

דקה 48: גול! קאלה שלח כדור ארוך. באדיר איבד בשלומיאליות וסטויאנוביץ' אמר תודה וירה כדור שטוח מ-18 מטרים לפינה של אניימה. 0:1 להפועל חיפה

דקה 50: ורד הכניס כדור עומק נהדר לבן בסט, שבעט כדור שטוח מזווית קשה וסחט הצלה ענקית מאניימה.

דקה 54: המארחים ממשיכים לתקוף. הפעם טרטצקי יישר כדור רוחב למרכז, בן בסט המשיך בגלישה ואניימה שיצא היטב הצליח להדוף ולמנוע את השני.

דקה 70: ורמוט פרץ נהדר מימין והגביה לתיבת החמש, שכטר נגח פעם אחת, הכדור נהדף בטרטצקי ושוב הגיע לשכטר שבעט, קאלה היה במקום.

דקה 76: אבוקרט השאיר את בן בסט לבד מול אניימה, הניגרי שלח רגל ושוב הציל את האלופה מספיגה.

דקה 80: כדור עומק עבר בין חרמון ו-ורד והגיע לסהר ששעט לעבר קאלה ושלח כדור חזק, שנהדף מצוין על ידי הקרואטי.

דקה 90: אבו ניל הגביה מימין, אבוקרט הסתנן ונגח למשקוף.

דקה 90+4: בן בסט הפנוי שחרר עוד בעיטה מתוך הרחבה, אניימה רשם הצלה מדהימה.

הרכב הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומר ורד, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, גולן חרמון, איל טרטצקי, הישאם כיוואן (אמיר אבו ניל, 72), יוסי דורה, גל אראל (עידן ויצמן, 66), סשה סטויאנוביץ' (רן אבוקרט, 62), עדן בן בסט.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר (דגלאס דה סילבה, 46), וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, גל שיש, אביחי ידין (גילי ורמוט, 60), ערן זהבי, יוסי שבחון, רועי גורדנה, ויקטור מרעי (איתי שכטר, 60), בן סהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully