וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברטו אקווילאני עובר מליברפול ליובנטוס

הקשר יושאל לגברת הזקנה, לה תהיה זכות ראשונים להחתימו בסוף העונה. איש העסקים קני האנג לא ירכוש את ליברפול

"קשר ליברפול אלברטו אקווילאני צפוי לעזוב את הקבוצה ולחזור לסרייה A. אקווילאני, שהגיע אשתקד לאנפילד, צפוי לחתום ביובנטוס לאחר שב"קוריירה דלו ספורט" פורסם כי שני המועדונים הגיעו לסיכום ביניהם. "אלברטו יושאל ליובנטוס ויגיע ביום שני לבדיקות רפואיות וחתימה על החוזה", אמר סוכנו של השחקן פרנקו זבאליה. "הוא יושאל, וליובה תהיה זכות ראשונים להחתימו בסוף העונה, אם תרצה בכך. שכרו ישולם על ידי יובנטוס".

בתוך כך, יובנטוס החתימה את קשר צסק"א מוסקבה מילוש קראסיץ' על חוזה לארבע שנים, תמורת 15 מיליון יורו. קראסיץ' זכה בשתי אליפויות רוסיה, וב-2009 הוכתר לשחקן השנה בסרביה בעקבות הופעותיו במדי הנבחרת במוקדמות המונדיאל. קראסיץ' בן ה-25 ישחק לראשונה בקריירה שלו בסרייה A.

בינתיים לא מעט מאוהדי ליברפול חשו אכזבה כשטייקון העסקים מהונג-קונג, קני האנג, ירכוש הצהיר כי ויתר על רכישת הקבוצה. הצמד האמריקאי טום היקס וג'ורג' ג'ילט, הבעלים הנוכחיים של הקבוצה, יצטרכו למצוא משקיע אחר, והאוהדים יצטרכו לחכות לימים אחרים.

"בחודשים האחרונים למדנו שליברפול נמצאת בלבם של הרבה אנשים", נאמר בהודעה הרשמית של האנג, "כללנו בתכוניות שלנו בניית איצטדיון חדש כדי לספק ליותר אוהדים את המקום לו הם ראויים, האסטרטגייה שלנו הייתה להגדיל את כמות האוהדים של הקבוצה באסיה כדי שכולם ירוויחו מזה".

"אני מצטער שאין לנו אפשרות להשלים את היעדים שהצבנו לעצמנו", הוסיף האנג, שהיה אמור לקנות את ליברפול בסכום של 325 מיליון ליש"ט, "אני מודה לאוהדי ליברפול, ומאחל למועדון המון הצלחה, עתה אשקול את צעדיי הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully