וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: נדאל, מארי ודג'וקוביץ' הודחו ברבע הגמר

המדורג 1 בעולם הפסיד לבגדאטיס, שיפגוש את פדרר. הבריטי הפסיד לפיש, הסרבי לרודיק. סרינה תיעדר מהפלשינג מדו

סרינה וויליאמס הודיעה כי לא תשחק באליפות ארצות הברית הפתוחה, משום שהיא עדיין מחלימה מהניתוח שעברה ברגלה הימנית. המדורגת 1 בעולם, שזכתה שלוש פעמים בעבר בפלשינג מדו, תנצל את הזמן למנוחה. "זה מאוד מתסכל ואני מאוד עצובה מכך שלא אשתתף באליפות", אמרה סרינה בהודעתה. וויליאמס היא המדורגת מספר 1 הראשונה שתעדר מהטורניר מאז 1975.

רופאיה של הטניסאית האמריקאית המליצו לה להימנע מכל פעילות, והוראתם גרמה לה לומר כי "ההיעדרות היא אחד הרגעים הכי קשים בקריירה שלי". כזכור, סרינה בת ה-28 נפצעה כשדרכה על זכוכית שבורה במסעדה, במהלך שהותה במינכן לפני כחודש, מספר ימים אחרי זכייתה בטורניר ווימבלדון. וויליאמס נותחה בלוס אנג'לס ב-15 ביולי, ונעדרה משלושה טורנירים עקב כך. היא החלה בהכנותיה לפלשינג מדו אולם בהוראת הרופאים חדלה. המשמעות היא שלא תוכל להגן על תואר הזוגות בו זכתה עם אחותה ונוס אשתקד.
"זאת מכה גדולה לטורניר והחיסרון שלה יורגש", אמר הטניסאי האמריקאי אנדי רודיק על היעדרותה של בת ארצו מהאליפות. "אני יודע שזה הטורניר שהיא הכי אוהבת, וזה מצער".

נדאל הודח ברבע גמר סינסינטי

טורניר המאסטרס לגברים בסינסינטי (על סך פרסים של 2.43 מיליון דולר) נכנס לשלביו המכריעים, ומי שלא יזכה להניף את הגביע היוקרתי הוא המדורג 1 בעולם רפאל נדאל, שהפסיד לקפריסאי מרכוס בגדאטיס 6:4, 4:6, 6:4 בשלב רבע הגמר. "יש לי עוד הרבה מה לשפר", אמר נדאל לאחר הדחתו, ועתה יתכונן לפלשינג מדו.

בניגוד לנדאל, מארי ודג'וקוביץ', רוג'ר פדרר לא מעד וגבר על ניקולאי דוידנקו, שעשה לו לא מעט צרות בשנה האחרונה, בתוצאה 4:6, 5:7. עתה הפנומן השוויצרי יצטרכך להתגבר על בגדאטיס בחצי הגמר.

נדאל הוא לא הבכיר היחיד שסיים את חלקו בטורניר. אנדי מארי הפסיד למארדי פיש האמריקאי בתוצאה 6:7, 6:1, 7:6 והודח. גם נובאק דג'וקוביץ' מצא עצמו בחוץ אחרי המפגש עם האמריקאי אנדי רודיק, שרשם ניצחון חלק 4:6, 5:7. בחצי הגמר יתמודדו רודיק ופיש על הכרטיס לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully