וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דר וארט: "יהיה קשה לי לסרב למנצ'סטר יונייטד"

הקשר התייחס לשמועות על עזיבתו את ריאל מדריד: "אם הם יתעניינו, אשב איתם". עם זאת, פרגוסון מבהיר: "סיימנו עם הרכש"

הבאתו של מסוט אוזיל הנפלא לסנטיאגו ברנבאו שמה פעם נוספת את עתידו של רפאל ואן דר וארט בשורות ריאל מדריד בסימן שאלה מסוים. התקשורת הספרדית טוענת כי קשר נבחרת הולנד עתיד לעזוב את סגנית האלופה כבר בשבועיים הקרובים, ואחת המועמדות לקלוט אותו היא מנצ'סטר יונייטד. הערב (שישי), התייחס לראשונה ואן דר וארט לאותן שמועות: "לעולם לא אוכל לשחק בקבוצה אחרת בספרד, ואם אתה עוזב את ריאל מדריד יש רק מועדון אחד אליו אתה יכול להצטרף שלא יהיה ירידה ברמה - מנצ'סטר יונייטד.

"מדובר במועדון ענק ואם העניין שהם הביעו בי יתברר כנכון, אהיה חייב לשבת ולהקשיב להם", הוסיף הקשר ההולנדי. "אם ז'וזה מוריניו יבהיר לי שלא אשחק הרבה, אני רואה את העתיד שלי באנגליה. אם מנצ'סטר יונייטד תוכל להציע לי מקום בהרכב, יהיה לי מאוד קשה לסרב. אלכס פרגוסון הוא מאמן מצוין, ובמנצ'סטר יונייטד אתה יודע שההצלחה היא אפשרית. זהו פקטור גדול מבחינתי בשלב הזה של הקריירה".

עם זאת, אלכס פרגוסון התייחס לשלל השמועות שקושרות שחקנים ברחבי אירופה לקבוצתו המעוטרת, והבהיר: "סיימנו עם הרכש. כל עמדה אצלנו מכוסה". כזכור, יונייטד צירפה במהלך הקיץ את החלוץ הפורטוגלי בבה, החלוץ המקסיקני חאבייר הרננדז, והמגן האנגלי כריס סמולינג, באחת הקיצים הכי שקטים שלה בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully