וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר זכתה בסופרקאפ

רפא בניטז חגג בכורה מוצלחת מאחורי הקווים באינטר וזכה בתואר ראשון לעונה אחרי 1:3 על רומא. סמואל אטו כבש צמד

בזמן שבפרמיירליג ובגרמניה כבר פתחו את הליגה, הערב (שבת) התפנו באיטליה כדי לחלק תואר ראשון לעונה, עם גמר הסופרקאפ, שהבטיח קרב מרתק בין אינטר לרומא. בשנה שעברה, הפסידה אינטר 2:1 ללאציו בגמר, והפעם, עם רפא בניטז בהופעת בכורה מאחורי הקווים במקום ז'וז'ה מוריניו, היא לא עמדה לוותר בקלות שכזו. אינטר נפלה לפיגור מוקדם אבל נלחמה חזרה במחצית השניה, חוללה מהפך והניפה גביע ראשון לעונה עם 1:3 על יריבתה השנואה.

הפתיחה אותתה שלשתי הקבוצות עוד מצפה עבודה עד שייכנסו לכושר, אבל רומא היתה זו שנכנסה ראשונה למשחק, כשג'ון ארנה ריסה העלה אותה ליתרון בדקה ה-21. קבוצתו של בניטז ניסתה ללחוץ והיתה קרובה לשער השיוויון, אבל חוסר ריכוז של חלוציה מול השער מנע זאת ממנה. אלא שאז, בדקה ה-42, רגע לפני שקבוצתו של ראניירי יורדת עם היתרון אל המחצית, היא רשמה טעות נוראית בהגנה, כשניסיון החזרה אל השוער הגיע דווקא לרגליו של גוראן פאנדב, שמול לובונט גלגל בקלות והוריד את שתי הקבוצות בשיוויון למחצית.

המחצית השניה היתה שקולה, כשלרגע היה נדמה ששתי הקבוצות עוד עלולת לסיים את 90 הדקות ללא הכרעה. אלא שאז הגיעה התקפה מתפרצת נהדרת של האלופה, כשסמואל אטו הקדים את המגן שלו ואת לובונט ונעץ את כדור הרוחב שנשלח אליו ברשת בדקה ה-70. ההגנה הרומאית המשיכה להתרופף בדקה ה-80 כשהיא רושמת איבוד כדור נוסף, הפעם לאטו ששלח אל סניידר, וההולנדי החזיר לו ברחבה, בדרך לשערו השני של אטו במשחק, והשלישי של אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully