וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "לא יהיה צ'אנס לתקן"

20.8.2010 / 14:45

נבחרת ישראל ערכה אימון נוסף לקראת המשחק מול לטביה, המאמן אופטימי: "יש שחקנים אינטליגנטים, בטוח שיהיו תוצאות"

נבחרת ישראל בכדורסל המשיכה הבוקר (שישי) בהכנותיה לקראת המשחק ביום שני מול נבחרת לטביה בריגה. שחקני הנבחרת ערכו אימון באולם זיסמן ברמת גן, בו השתתף גם כוכב הנבחרת עמרי כספי שנעדר מאימון אמש בשל חתונת אחיו. הצוות המקצועי המשיך בשיחות עם השחקנים על מנת להביא אותם מפוקסים בצורה מלאה לקראת המשימה החשובה בלטביה. הנבחרת תערוך מחר אימון אחרון בארץ, כשגם הוא יערך באולם זיסמן, ובלילה שבין שבת לראשון תמריא לריגה לקראת המשחק שייערך ביום שני.

אריק שיבק: "נגד האיטלקים התחלנו רע בהגנה, ושיפרנו אותה קצת במחצית השניה. אנחנו בנויים על ריצה ואי אפשר לרוץ אם לא שומרים טוב. חזרנו היום ואתמול ליסודות וזה מה שעושים כשדברים לא הולכים. לפעמים צריך לחזור בחזרה לבסיס. אלה שחקנים אינטליגנטים שמבינים את זה ואני בטוח שגם יהיו תוצאות".

המאמן הלאומי עבר לניתוח היריבה: "לטביה היא נבחרת שזורקת המון מבחוץ. מבחינת מספר זריקות הם זורקים אולי יותר ל-3 מאשר ל-2. צריך לסגור את הנושא הזה של זריקות משלוש, אני לא מאמין שנוריד את המספר אלא את האחוזים. על הנייר יש פער בינינו ללטבים? גם בין לטביה למונטנגרו והם כמעט הפסידו שם. אנחנו לא ספרד. היינו במשך הקמפיין למעלה ולמטה. אנחנו חושבים עדיין על מקום ראשון ועכשיו בעצם מתחיל הקמפיין ואנחנו צריכים לקחת 3 ניצחונות. אין צ'אנסים לתקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully