וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב: "הליגה העונה תהיה אחת המעניינות אי פעם"

מאמן גרמניה התראיין לרגל פתיחת הליגה, על אוזיל וחדירה: "בחרו נכון, חשוב שהם באחד הפרויקטים החשובים בעולם"

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב העניק היום (שישי) ראיון ל"בילד" לרגל פתיחת עונת 2010/11 בבונדסליגה. "השבוע אצפה בשלושה משחקים, במינכן היום, המבורג מחר ודורטמונד ביום ראשון", הסביר לב, ונשאל האם הגעתו של ראול לשאלקה נובעת מהעובדה שהליגה הגרמנית הפכה לגן עדן לשחקנים מבוגרים: "לא, אני חושב שזה ממש לא נכון. כל שחקן גדול שמגיע לליגה זה טוב. עובדה שגם שחקנים שקיבלו הצעות ממועדונים גדולים באירופה החליטו להישאר כמו פרנק ריברי לדוגמה. אנחנו צריכים לשמוח ששחקנים גדולים בחרו בבונדסליגה".

לב ניסה להתחמק מהשאלה מי תזכה באליפות: "קצת קשה לי לומר. כמובן שבאיירן פייבוריטית, בטח בהתחשב באמביציות של לואיס ואן חאל, שהצליח להפוך שלד של שחקנים מצויינים לקבוצה מצויינת. הקבוצה מבינה את דרישות המאמן ועכשיו הם יכולים למלא אותן טוב יותר אפילו מאשר עשו בעונה שעברה. אבם גם קבוצות כמו שאלקה, לברקוזן ו-ורדר ברמן יכולות לאיים על התואר. גם דורטמונד, המבורג, שטוטגרט ו-וולפסבורג מאוד מסוכנות. הליגה, שתהיה העונה, היא אחת המעניינות שהיו אי פעם"

המאמן הלאומי התייחס לעזיבתו של מסוט אוזיל את הליגה, לאחר שקשר ורדר ברמן עבר לריאל מדריד. "לברמן זה לא מצב חדש. היא קבוצה שתמיד מכרה את שחקניה הגדולים ועדיין הצליחה לייצר כדורגל טוב. זה יהיה המקרה גם הפעם, אבל לאוזיל יש המון פוטנציאל. אני חושב שאוזיל וסמי חדירה לקחו החלטה נכונה כשעברו לריאל מדריד. זה בשבילם פרס על ההופעה הנפלאה שלהם בקיץ האחרון. אני חושב שהפרויקט של מוריניו בריאל הוא אחד המרתקים בעולם והעובדה ששניים משחקני נבחרת גרמניה הם חלק חשוב בזה היא מאוד מעודדת".

לב נשאל מי לדעתו השחקנים הבאים שיפרצו לתודעה אחרי אוזיל, חדירה, תומאס מולר והולגר באדשטובר. "אני מאמין גדול ביכולותיו של טוני קרוס וחושב שהוא ייטול חלק גדול בתכניות של באיירן העונה. כמו כן, נמשיך לעקוב גם אחר ההתפתחות של שחקנים כמו מאטס האמלס, סטפן ריינארץ או מרקו רויס". לב החליט להחמיא גם למאמן באיירן ואן, שמעניק הרבה קרדיט לשחקנים צעירים: "אני מאוד מרוצה ממאמנים שנותנים לצעירים גרמנים לשחק. זה לא רק ואן חאל, אלא גם יורגן קלופ ויופ היינקס ראויים להרבה מחמאות בנושא הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully