וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פורטסמות: "בווסטהאם פשטו עלינו כהוגן הקיץ"

סטיב קוטריל תקף את אברהם גרנט, שמעוניין גם בקפטן מארק ווילסון: "שמעתי שהוא עומד לקחת לנו גם את רואה החשבון"

אברהם גרנט הקפיד לציין מעל כל במה אפשרית עד כמה היה לו קשה לעזוב את פורטסמות אחרי ירידתה של קבוצתו לצ'מפיונשיפ בסיום העונה שעברה וציין כי תמיד ישמור מקום בלב לפומפי, אך עוד לפני סיום הקיץ בדרום אנגליה כבר שכחו את הסנטימנטים כלפי המאמן הישראלי, והבוקר (שישי) תקף אותו מאמן הקבוצה הנוכחי, סטיב קוטריל.

"בווסטהאם פשטו עלינו כהוגן הקיץ", אמר קוטריל הזועף לתקשורת המקומית, בתגובה לידיעות על כך שגרנט מעוניין לצרף גם את המגן הצעיר מארק ווילסון, אחרי שכבר לקח עימו ללונדון את עוזר המאמן ומאמן השוערים. "שמעתי שגרנט עומד לקחת לנו גם את רואה החשבון, ואחר כך אני אוכל להיות בטוח שהוא כבר לא ירצה לקחת ממני עוד שום דבר".

קוטריל הבהיר כי ווילסון הוא שחקן של פורטסמות ואין לו שום כוונה לשחרר אותו: "אני מקווה שגרנט ימשיך להביט עלינו מלמעלה בסימפטיה, ויימנע מלקחת גם את ווילסון. הוא הקפטן שלנו ואני רוצה לראות אותו כאן".

פרט לטל בן חיים ופדריק פיקיון שכבר עברו לווסטהאם, עשוי גם אנתוני ואנדן בורה לחבור לגרנט אצל הפטישים.

בינתיים קיבל גרנט חדשות טובות מכיוונו של קרלטון קול, שהכחיש את השמועות על מעברו הקרוב לליברפול. "מעולם לא הייתי מאושר יותר מהקבוצה בה אני נמצא", אמר החלוץ ל-'סאן'. "אני רואה את העתיד שלי באפטון פארק ולא בשום מקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully