וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: שער בכורה לבניון, שישייה לצ'לסי

האלופה שוב ניצחה 0:6, הפעם את וויגאן, 11 דקות לישראלי. בכורה כואבת לקינן בבלקפול, עוד הפסד לווסטהאם וגרנט

יום סוער עבר על השגרירים הישראלים בליגה האנגלית במהלך המחזור השני של הפרמיירליג. צ'לסי המשיכה לדרוס ולרמוס, והשלימה היום (שבת) עוד שישייה כשניצחה 0:6 את וויגאן וראתה את בניון מבקיע את שער הבכורה שלו הקבוצתו החדשה.

ווסטהאם ואברהם גרנט ספגו את הפסדם השני ברציפות, כשנוצחו בבית 3:1 על ידי בולטון והתמקמו בתחתית. גרנט עשה את הבכורה הרשמית שלו מאחורי הקווים של ווסטהאם כבר במחזור הקודם. אז זה נגמר בהפסד צורב לאסטון וילה, והבטחות לשיפור. הערב חטפו הפטישים עוד מכה, הפעם אל מול האוהדים הביתיים שלהם, עם הפסד לבולטון (ללא תמיר כהן שלא התלבש).

הקורבן הגדול ביותר היה דקל קינן, שלא הצליח להושיע את בלקפול החלשה שספגה תבוסה באיצטדיון האמירויות, 6:0 מבלקפול. קינן זכה להופעת בכורה היסטורית בפרמיירליג, אבל דקה וחצי לאחר שעלה אל המגרש כמחליף, הוא איפשר לוולקוט לחגוג עליו, וגילה שמצפה לו ולקבוצתו שנה קשה וארוכה.

ארסנל - בלקפול 0:6

התותחנים פתחו חזק ועלו ליתרון כבר בדקה ה-12, כשמתפרצת של רוזיצקי הגיעה אל ארשאבין, וזה העביר לתיאו וולקוט שירה את הכדור פנימה. הצרות של בלקפול נמשכו, כשהאורחים לא מצליחים להגיע למצבים, ובדקה ה-31 הם גם נותרו ב-10 שחקנים: שמאק עבר את אווט בדרכו אל תוך הרחבה, והאחרון הכשיל אותו, ראה כרטיס אדום, והעניק למארחים פנדל. ארשאבין השלים את העבודה מהנקודה הלבנה והכפיל את יתרונה של ארסנל.

המכה שספגה בלקפול היתה ברכה עבור אחד משחקניה, דקן קינן הישראלי, שקיבל הזדמנות ועלה כמחליף בדקה ה-37. אלא שלא חלפו שתי דקות והישראלי חווה היטב על בשרו מהו משחק בפרמיירליג: זה התחיל בקושי להרחיק את הכדור הראשון שהגיע אליו, והמשיך דקה מאוחר יותר, כשלא הצליח לסגור את קבלת הכדור אל וולקוט, וחלוץ נבחרת אנגליה התגבר על קינן, עשה עליו את הסיבוב וירה את השלישי. לא בדיוק הפרמיירה לה ציפה הישראלי.

בלקפול, שפתחה את העונה עם ניצחון ענק (0:4) שהעלה אותה זמנית לראשות הטבלה המשיכה להיראות רע, ובפתיחת המחצית השניה היא ראתה את כל מאזן השערים החיובי שלה נעלם כלא היה, כשמהלך קבוצתי נהדר של התותחנים בדקה ה-49 הגיע אל סנייה ברחבה, הוא שלח כדור אל דיאבי שעמד פנוי וירה את המסירה אל הרשת, כדי לקבוע את הרביעי.

האורחים נראו ממוטטים ולא הצליחו אפילו לעבור את החצי, וכך קיבל וולקוט את ההזדמנות לקבוע שלושער בדקה ה-58, כשדיאבי נתן לו כדור טוב, והחלוץ פשוט התהלך בקלילות ברחבת בלקפול והכניע את גילקס. בלקפול כמעט וחטפה מיד לאחר מכן, אבל החמצה מסמרת שיער של שמאק מ-5 מטרים מול שער ריק מנעה זאת. אלא שלצערה של בלקפול, כדורגל משחקים 90 דקות, ובדקה ה-83 נגח שמאק את השער המיוחל מכדור קרן אליו איש משחקני בלקפול לא הגיע.

וויגאן - צ'לסי 6:0

המארחים המובכים מהתבוסה 4:0 לבלקפול, הגיעו כשבראש יושבת עדיין השמינייה שחטפו במחזור הסיום של העונה שעברה מהדאבליסטית. וויגאן קיוותה לנצח את צ'לסי בבית כמו בעונה שעברה וגם פתחה טוב את המשחק, אבל החבורה של קרלו אנצ'לוטי שוב הוכיחה כמה היא יעילה וקטלנית. מהלך נפלא בצד שמאל של אשלי קול, נמשך עם בעיטה של פרנק למפארד שנהדפה על ידי כריס קירקלנד, ופלורן מאלודה עט על הריבאונד וקבע 0:1 בדקה ה-34.

המחצית השנייה הייתה כבר כל כולה של צ'לסי. בדקה ה-48 שלח ג'ון אובי מיקל את ניקולא אנלקה, והחלוץ הצרפתי לא התרגש מהשמירה של אנטולין אלקרז והכניע את קירקלנד מזווית אלכסונית קשה. ארבע דקות חלפו ואנלקה השלים צמד, כשנגח ממטר לרשת אחרי בישול של דידייה דרוגבה. חלוץ חוף השנהב נהנה מתפקיד הטבח, ובדקה ה-78 בישל על מגש של כסף שער קל לחברו לנבחרת, המחליף סלומון קאלו. יוסי בניון עלה כמחליף בדקה ה-79 וראה איך דרוגבה רושם בישול שלישי עם כדור מדוד אותו נגח קאלו לרשת כשנותרה דקה לסיום. הקשר הישראלי התקנא ושלוש דקות בתוך תוספת הזמן ניצל מסירה מפאולו פריירה כדי לכבוש משמונה מטרים. שער בכורה לבניון, עוד שישייה לצ'לסי.

ווסטהאם - בולטון 3:1

אחרי המכה הקשה שספגה ווסטהאם במחזור הראשון (3:0 מול אסטון וילה), רצתה קבוצתו של אברהם גרנט לחזור לעצמה, ומשחק מול בולטון של תמיר כהן (שלא התלבש, בדומה לטל בן חיים מהיריבה) ועוד בבית, נתן לה בדיוק את ההזדמנות. הפטישים שלטו ללא עוררין במחצית הראשונה אך סבלו מהחמצות רבות, שהגיעו לשיאן לאחר הכשלתו של קול ברחבה. המארחים זכו לכדור עונשין מ-11 מטרים, אבל קול שסחט את העבירה שלח את הכדור היישר אל שוער בולטון, ושתי הקבוצות ירדו מאוזנות במחצית.

לצערו של גרנט, המומנטום מהמחצית הראשונה לא המשיך עם קבוצתו בפתיחת השניה. בולטון יצאה להתקפה, הכדור ננגח אל הרחבה לכיוונו של קווין דייויס, שניסה להגיע, אבל ראשו מתיו אפסון הקדים אותו, והפנה את הכדור לשערו שלו, לשער עצמי אומלל. הנרפות ההגנתית של ווסטהאם נמשכה, ההתקפה כמעט ולא היתה קיימת, ובדקה ה-68 זה עלה לה בשער שני, כשכדור גבוה אל הרחבה מצא את ראשו של יוהאן אלמנדר, וזה נגח בקלות את השני. המארחים עשו קולות של חזרה, החלו לתקוף ובדקה ה-78 קיבלו פנדל נוסף, כשרובינסון ביצע עבירה על פרקר ברחבה, ונובל כבש את הפנדל. בלונדון כבר החלו לפנטז על השיוויון, אבל אז ההגנה שוב כשלה, כשבדקה ה-83 כדור שוער ארוך אל הרחבה של הפטישים גרם לבלבול, ואלמנדר ניצל זאת כדי לכבוש את השני שלו.

משחקים נוספים:

בירמינגהאם - בלקבורן 1:2
כבש לבירמינגהאם: גארדנר (57, 71)
לבלקבורן: אנזונזי (54)

אברטון - וולבס 1:1
לאברטון: קייהיל (43)
לוולבס: אבנקס-בלייק (74)

סטוק - טוטנהאם 2:1
לטוטנהאם :בייל (19, 30)
לסטוק: פולר (25)

ווסט ברומיץ' - סאנדרלנד 0:1
לווסט ברומיץ': אודמווינגי (81)

(עדכון ראשון: 18:55)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully