וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל עבד קשה כדי לעלות לרבע גמר סינסינטי

הספרדי חזר מנקודת משחק לניצחון ויפגוש את בגדאטיס, פדרר עלה בלי לשחק ויתמודד מול דוידנקו. רם ברבע גמר הזוגות

טורניר המאסטרס לגברים בסינסינטי (על סך פרסים של 2.43 מיליון דולר) נכנס לשלביו המכריעים, ורוב המדורגים הבכירים הבטיחו כבר הערב (חמישי) את עלייתם לשלב רבע הגמר. מי שהתאמץ פחות מכולם היה רוג'ר פדרר, שנהנה מפרישתו של פיליפ קולשרייבר הגרמני עוד לפני תחילת משחק שמינית הגמר בינהם. פדרר יתמודד בשלב הבא מול ניקולאי דוידנקו הרוסי, שניצח 6:4, 3:6, 5:7 את דויד פרר הספרדי.

לעומת פדרר, המדורג מקום אחד מעליו, רפאל נדאל, דווקא עבד קשה מאוד. השור ממאיורקה שרד פיגור של נקודת משחק מול ג'וליאן בנטו הצרפתי, כדי לנצח אותו 7:5, 6:7, 2:6 לאחר שעתיים ו-48 דקות. ברבע הגמר ישחק נדאל מול מרכוס בגדאטיס הקפריסאי, שגבר 5:7, 4:6 על תומאס ברדיך.

מי שהזיע יותר מכולם היה אנדי מארי, ששמר בתחילת השבוע על תארו בטורניר המאסטרס בטורונטו, שם גבר גם על פדרר וגם על נדאל. מארי ניצח בשמינית הגמר את ארנסטס גולביס הלטבי 6:4, 3:6, 6:7 וברבע הגמר הוא יפגוש את מארדי פיש האמריקאי, שגבר על רישאר גאסקה 5:7, 2:6. במשחק מסקרן נוסף בשמינית הגמר גבר נובאק דג'וקוביץ' על דויד נלבנדיאן הארגנטינאי 1:6, 6:7. הסרבי יתמודד ברבע הגמר נגד המנצח במשחק בין אנדי רודיק לרובין סודרלינג.

הנציג הישראלי היחיד בטורניר סינסינטי, אנדי רם, עלה לרבע גמר טורניר הזוגות. רם ושותפו האוסטרי ג'וליאן נול גברו על הצמד הספרדי-צ'כי, טומי רוברדו וראדק סטפאנק, בתוצאה 7:6, 1:6, 8:10.

קלייסטרס דוהרת גם במונטריאול

קים קלייסטרס, שזכתה בתחילת השבוע בטורניר סינסינטי אחרי ניצחון בגמר על מריה שראפובה, עלתה לרבע גמר הטורניר היוקרתי במונטריאול. קלייסטרס גברה בקלות על קאיה קאנפי האסטונית 2:6, 1:6, ובשלב הבא היא תתמודד נגד ורה זבונרבה הרוסיה, שגברה על אגנס שבאי ההונגריה 3:6, 3:6.

בקרב בין שתיים מ-10 המדורגות הבכירות בטורניר גברה ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית על לי נה הסינית 3:6, 3:6 ובסיבוב הבא היא תתמודד נגד מריון ברטולי הצרפתיה, שגברה על איבטה בנסובה הצ'כית 0:6, 1:6. סבטלנה קוזנצובה הרוסיה גברה על אגניישקה רדוונסקה הפולניה 4:6, 6:1, 3:6 והיא תפגוש ברבע הגמר את ז'יה הסינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully