וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג גברה 1:2 על שאלקה

ואן ניסטלרוי הנהדר כבש פעמיים וסידר ניצחון דרמטי. ורדר ברמן ספגה רביעייה תוך 23 דקות והובסה 4:1 מול הופנהיים

אחרי שהליגה האנגלית יצאה לדרך בסוף השבוע האחרון, גם הבונדסליגה הצטרפה לחגיגת הכדורגל האירופית ונפתחה אתמול (שישי) רשמית עם שתיים מאלופות השנתיים האחרונות, באיירן מינכן ו-וולפסבורג. בתום 92 דקות מותחות ומלאות אירועים ניצחו, בסופו של דבר, הבווארים 1:2, והשאירו טעם של עוד.

בשבת נמשך המחזור ועימו הפתעה מרעישה במיוחד: ורדר ברמן, שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי, אבל שיחררה הקיץ את מסוט אוזיל, הוכתה 4:1 על ידי הופנהיים, שהלמה בה בשלהי המחצית הראשונה. סגנית האלופה שאלקה פתחה את העונה בהפסד 2:1 להמבורג. השגרירים של מנשנגלדבאך (גל אלברמן) ונירנברג (אלמוג כהן) לא היו בסגל ב-1:1 בין קבוצותיהם.

באיירן מינכן - וולפסבורג 1:2

ארבעת המשחקים האחרונים בין שתי אלופות גרמניה האחרונות סיפקו 19 שערים, ואכן, גם הערב קיבלנו משחק גדול, מלא באירועים, הזדמנויות ודרמה. באיירן לא עשתה רכש בקיץ האחרון, כשאדסון ברפהייד וטוני קרוס חזרו מהשאלות, ו-ואן חאל הצהיר שדי לו בסגל שבשנה שעברה זכה בדאבל והגיע לגמר ליגת האלופות. במחצית הראשונה זה באמת היה נראה כך, כאשר בדקה התשיעית חילופי מסירות נפלאים בין קרוס ותומאס מולר האדיר הסתיימו בבעיטה נפלאה של שחקן נבחרת גרמניה מהאוויר, שלא הותירה לדייגו בנאליו סיכוי רב. 0:1 נהדר לבאיירן.

אלא שהזאבים לא היו מוכנים לוותר כל כך מהר, אפילו לא אל מול 69 אלף האוהדים הנלהבים באלינץ ארינה. אדין דזקו הנהדר, שבאורך פלא נשאר בוולפסבורג במהלך הקיץ, הגיע למספר הזדמנויות בפתיחת המחצית השניה, כאשר בדקה ה-55 זה גם הצליח: כדור קרן של זבזדאן מיסימוביץ', שקם מהספסל והפיח רוח חדשה בקבוצתו, מצא את הראש של החלוץ הבוסני הנהדר, שנגח היטב והכניע את האנס יורג בוט.

הקצב המהיר נמשך גם בדקות הבאות, כאשר פרנק ריברי ומארק ואן בומל איימו מצד אחד, בעוד מהצד השני ניסו מיסימוביץ' ודזקו את מזלם, ובדקות האחרונות הגבירו הבווארים את הקצב והלחץ. ואז, דקה וחצי בתוך תוספת הזמן, הגביהה ריברי כדור מהאגף השמאלי, ואת היציאה הרעה של בנאליו ניצל בסטיאן שוויינשטייגר, שדחק מקרוב אל מול הרשת החשופה. האלופה מנצחת 1:2, ופותחת את 2010/2011 ברגל ימין. ומה עם וולספבורג? גם היא יכולה לקחת דבר או שניים חיוביים מהמשחק הזה, ודומה כאילו סטיב מקלארן, שרשם הערב בכורה בקבוצתו החדשה, עוד ידבר חזק השנה בגרמניה.

הופנהיים - ורדר ברמן 1:4

עד הערב, הופנהיים, שסיימה את העונה שעברה במקום ה-11, אמנם לא ניצחה מעולם את ורדר ברמן, אבל כנראה שהסבלנות הזו השתלמה לקבוצה הקטנה, שכבר מזמן הפסיקה להפתיע. ברמן קיוותה להמשיך עם היכולת הגבוהה ממוקדמות ליגת האלופות השבוע בניצחון 1:3 על סמפדוריה, אבל מחצית ראשונה חלשה של הירוקים הביאה את המפלה.

ללא מסוט אוזיל המצוין שנמכר למדריד, ברמן הייתה זו שדווקא עלתה ליתרון. אחרי שלוש דקות זכתה הקבוצה לפנדל וטורסטן פרינגס הבקיע כדי להעלות ל-0:1. אלא שמכאן השליטה עברה למארחים, כשבדקה ה-20 דמבה בה השווה אחרי שבעט כדור מצוין מתוך הרחבה. הופנהיים לחצה ובדקה ה-37 חלוצה הצעיר של הופנהיים, פנייל קוקו מלאפה, כבש אחרי בישול של מרבין קומפר. ארבע דקות לאחר מכן ודאד איביסביץ' ניצל בישול של לואיז גוסטבו כדי להעלות ל-1:3 ואת הבליץ השלים אחרי שתי דקות נוספות סיאד סליחוביץ' בבעיטה חופשית מדויקת.

המבורג - שאלקה 1:2

המפגש בין המבורג לשאלקה לא היה רק משחק בין שתיים מהקבוצות המסקרנות בבונדסליגה, אלא גם מפגש בין שני חברים וותיקים מריאל מדריד - ראול ורוד ואן ניסטלרוי. הדו קרב הסתיים בנוקאאוט לטובת ההולנדי שכבש צמד והמשיך את הכושר הנהדר שלו. הספרדי פתח ושיחק 63 דקות. אחרי מחצית מאופסת, פתח ואן ניסטלרוי את המחצית השנייה עם שער בדקה ה-46 לאחר בישול הולנדי של אלג'רו אליה. הצרות של שאלקה, סגנית האלופה, המשיכו עם הרחקתו של בנדיקט הוודס בדקה ה-60.

אלא שסגנית האלופה לא הרימה ידיים. איבן ראקיטיץ' הגביה כדור חופשי וג'פרסון פרפאן המשיך לרשת וקבע שוויון דרמטי בדקה ה-80. שלוש דקות עברו ו-ואן ניסטלרוי הבלתי נגמר אמר את המילה האחרונה. זה רוברטו הוביל מתפרצת ומצא את ההולנדי שהכניע את מנואל נוייר וסידר להמבורג ניצחון גדול במחזור הפתיחה.

מנשנגלדבאך - נירנברג 1:1

שני השגרירים הישראלים, גל אלברמן ואלמוג כהן, לא פתחו את העונה ושניהם היו מחוץ לסגל קבוצתם. אלברמן כבר נמצא עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, בעוד אלמוג כהן ימשיך להמתין להזדמנות שלו. נירנברג, שנחלצה במבחנים ונותרה בליגה, כבשה ראשונה אחרי שיינס הגלר הבקיע בדקה ה-15, אבל מוחמדו אידריסו השווה אחרי רבע שעה והשאיר נקודה לכל קבוצה.

האנובר - פרנקפורט 1:2

להאנובר: קונסטנטין ראוש 21, דידייה יא קונאן 75
לפרנקפורט: בנג'מין קולר 27

פ.צ. קלן - קייזרסלאוטרן 3:1

לקלן: מיליבוייה נובאקוביץ' 8
לקייזרסלאוטרן: סרדאן לאקיץ' 70, 84, איבו איליצ'ביץ' 88

פרייבורג - סט. פאולי 3:1
לפרייבורג: פפיס דמבה סיסה 78
לסט. פאולי: פביאן בול 83, ריצ'ארד סוקוטה-פסו 89, פין בארטלס 90

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully