וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רבי: "מתייחסים לרומניה בכובד ראש"

מאמן נבחרת הנשים לא מזלזל ביריבה (ו', 17:30, ערוץ 1), שהפסידה בשני משחקיה הראשונים. שי שני הגיע כדי לעודד

נבחרת הנשים של ישראל עזבה אתמול (רביעי) את לטביה אחרי הניצחון הגדול שהשיגה שם השבוע, ומחר כבר תתייצב למשחק חשוב נוסף נגד רומניה. כבר הלילה הגיעה הנבחרת לרומניה ולפני הצהריים הספיקה לערוך אימון ראשון לקראת המשחק (שישי, 17:30, שידור ישיר בערוץ 1).

רומניה אמנם הובסה בשני המשחקים הראשונים שלה במוקדמות, בצוות המקצועי של הנבחרת לא מזלזלים ביריבה. בשורות רומניה משחקות לא פחות משש שחקניות המשחקות כזרות ברחבי אירופה, כולל שלוש שחקניות ששיחקו בעבר בישראל. מדובר באנה מארי פראו ואנקוטה סטונסקו, ששיחקו באליצור רמלה, וצ'וקן, ששיחקה בתל כביר.

יושב ראש איגוד הכדורסל, שי שני, הגיע לרומניה כדי לעודד את הנבחרת בהתמודדות. הצוות המקצועי של הנבחרת יקדיש את היום ומחר לצפייה במשחק האחרון של הרומניות נגד סרביה, שהסתיים ב-52:87 לסרביה. בינתיים ישראל ניצבת בראש הבית עם שני ניצחונות משני משחקים, כשהיא מקדימה את לטביה וסרביה (1:1), כמו גם את רומניה (2:0).

"אנחנו מתייחסים בכובד ראש למשחק הקרוב וכל רמת הריכוז שלנו מתרכזת במשחק מול רומניה", אמר אלי רבי, מאמן הנבחרת, לקראת המשחק. "אנחנו נצפה בוידאו, נלמד את הנבחרת הרומנית, נכין תכנית משחק ונקווה שהדבר יסייע בידינו להשיג ניצחון ולעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully