וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה: "ססק ישחק יום אחד בברצלונה"

בלם ברצלונה בטוח שפברגאס יצטרף לבארסה, ושולח עקיצה לריאל: "מעדיף 19 שחקנים איכותיים על פני 24 פחות טובים"

ברצלונה אמנם תתייצב לגומלין הסופר קאפ הספרדי עם פיגור 3:1 מול סביליה, אבל ג'רארד פיקה משוכנע שהאלופה הספרדית יכולה לעשות את השינוי בקאמפ נואו. "הקבוצה טובה", אמר פיקה. "אנחנו נשחק את המשחק שלנו, ומכאן אני חושב שאנחנו יכולים לנצח ולהחזיר לעצמינו את הסופר קאפ. אנחנו חייבים להתמקד בעצמנו".

במשחק הראשון צמד שערים של פרדריק קאנוטה ועוד אחד של לואיס פביאנו, קירבו את סביליה לתואר. "ברור שסביליה פייבוריטים, מכיוון שאנחנו מגיעים בפיגור. הקאמפ נואו יכול לעזור, נצטרך לקבל את האהבה של האוהדים ונהיה חייבים להשתמש בזה", הוסיף פיקה.

שחקנה לשעבר של מנצ'סטר יונייטד דואג לשלוח גם עקיצה לכיוונה של ריאל מדריד, כשהבהיר שהאיכות בבארסה עדיפה על כמות השחקנים בבלאנקוס. "אנחנו עדיין יכולים להוסיף עוד שחקנים, אבל 19 השחקנים הראשונים שלנו זו כמות מספיקה לשחק בשלושה מפעלים", אמר פיקה. "אני מעדיף שיהיו 19 שחקנים טובים מאוד שהם איכותיים מאשר סגל של 24 שחקנים לא כל כך טוב".

כשנשאל פיקה על עתידו של ססק פברגאס, חברו הטוב, שהביע לאורך כל הקיץ את רצונו לעבור לברצלונה אך נותר בסופו של דבר בארסנל, אמר פיקה בביטחון: "ססק ישחק יום אחד בברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully