וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - מ.ס. אשדוד: התחלות חדשות

ג'ון גרגורי ירשום משחק ראשון בליגת העל עם קבוצתו החדשה מול העכואים, שינסו להתרגל לארח בעילוט (שבת, 17:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

הפועל עכו:

אחרי שלושים שנות טיול בליגות הנמוכות, שבה עכו לליגה העליונה בדיוק לפני שנה, ופתחה את דרכה בליגת העל עם הפסד 2:1 למכבי חיפה, אך בעכו יהיו מוכנים לקנות השנה תסריט דומה לאשתקד, אז הצליחה הקבוצה להימנע מירידה ברגע האחרון. עכו השיגה את ניצחון הבית הראשון שלה בשנה שעברה רק במרץ, אבל בשלושת משחקי הבית הבאים שלה, ניצחה שוב פעמיים וסיימה משחק אחד בתיקו. אחרי שסופסוף התרגלה לאצטדיון גרין בנצרת עילית, מעניין יהיה לראות מחר כיצד היא תיראה בעילוט.

מ.ס אשדוד:

הסטטיסטיקה הלא מחמיאה של ג'ון גרגורי בישראל היא ירידת ליגה אחת בעונה אחת. ג'קי בן זקן הבטיח, בן זקן מקיים: לא פחות משישה שחקני בית יפתחו בהרכב.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

בעכו יפתחו עונה נוספת בה יארחו את משחקיהם הביתיים מחוץ לעיר, כשבינתיים ישמש האצטדיון בעילוט כבית של הקבוצה. יושב ראש הקבוצה ציון וייצמן הגיע במיוחד לאסיפה וביקש מהשחקנים ואמר: "תשכחו את התוצאות מגביע הטוטו, תתייחסו לעונה כדבר החשוב באמת ואל תתנו לזה להשפיע עליכם".

המאמן אלי כהן יפתח עם גבע ברקאי ואיציק כהן במרכז ההגנה, וישאיר על הספסל את דימקאו פידליס, הבלם הניגרי שהגיע מעירוני רמת השרון עוד לפני חתימתו של המאמן בעכו. לקראת המשחק צפו השחקנים בוידאו של היריבה, וכהן שם דגשים על הנעת הכדור של אשדוד, על העובדה שמדובר בקבוצה התקפית, והזהיר את שחקניו מהמתפרצות של האשדודים.

מ.ס אשדוד:

כאב ראש לא קטן למאמן ג'ון גרגורי לאחר שהשיחרור הבינלאומי של הבלם הניגרי הצעיר, אפה אמברוז, לא הגיע למשרדי המועדון. כך שהשחקן לא יוכל ליטול חלק במשחק. ישראל ראש, שהחמיץ משחקים רבים אשתקד בשל פציעה, יפתח כבלם לצדו של כריסטיאן גונזאלס. שחקן נוסף שיחסר הוא הקשר סטפן קינגווה, שהורחק בשבוע שעבר. במקומו ישחק בן בוטבול בקישור האחורי.

יעמוד למבחן

הפועל עכו: מוחמד כליבאת

בעונתו הראשונה של החלוץ מחוץ למכבי חיפה, שהשאילה אותו לעכו, יודע הכישרון הצעיר שגם הירוקים יעקבו אחריו מקרוב, ובמשחקי גביע הטוטו הציג כליבאת יכולת טובה ולא נתן לאלי כהן להוציא אותו מההרכב.

מ.ס אשדוד: ניר ביטון

אחרי שבעונה שעברה הוא סומן כאחת התגליות, חובת ההוכחה תהיה על כתפיו של ניר ביטון - תרתי משמע. בעונה שבה מתגאה ג'קי בן זקן בבניית אקדמיה מפוארת, תהיה לביטון, תוצר מחלקת הנוער, הזדמנות לתת קצת מניסיונו ולהראות לשאר הצעירים שמי שמספיק מוכשר יכול לקבל צ'אנסים ולהוכיח. ביטון יצטרך להוכיח העונה שהזימון שלו לנבחרת ישראל לא היה בבחינת קוריוז וכי הוא ראוי לכל הסופרלטיבים שקיבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, שמעון הרוש, גבע ברקאי, איציק כהן, רועי לוי, איברהים אבדול ראזאק, ליעד אלמליח, בן בנימין, אושרי גיטא, מוחמד כליבאת, ג'קו עראפת.

מ.ס אשדוד:

אופיר מרציאנו (דראגן סטויקיץ'), עופר ורטה, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש, רחמים צ'קול, בן בוטבול, ניר ביטון, משה אוחיון, עידן שדה, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully