וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל רמת גן: מנסים לסתום את החורים

הזהובים עדיין לא סיימו לבנות את הסגל, האורדונים יחסרו שלושה זרים ושתי הקבוצות ינסו לפתוח עונה היטב (שבת, 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

בני יהודה:

דרור קשטן פותח עונה כמאמן קבוצה בליגת העל אחרי ארבע שנים בהן היה בנבחרת ישראל. בפעם האחרונה שאימן קבוצה, זה הסתיים במקום שני וזכייה בגביע המדינה עם הפועל תל אביב שגברה בגמר על בני יהודה. את השער להפועל תל אביב כבש אז איליה יברויאן שמשחק היום בבני יהודה כמובן. בני יהודה פותחת את עונתה ה-47 בליגת העליונה.

הפועל רמת גן:

האורדונים לא הפסידו במשחק פתיחה של העונה מאז 2005, אז הובסו על ידי אחי נצרת 4:0 בליגה הארצית. אחרי ניצחון על מכבי באר שבע במחזור שלאחר מכן, פתחה את שלוש העונות האחרונות עם תוצאות תיקו (נגד עירוני ראשון לציון, הפועל חיפה ומכבי פתח תקוה). יחד עם זאת, רמת גן גם לא ניצחה מחוץ לביתה בעונה שעברה עד המחזור ה-13 ואת זה היא תשמח לתקן מחר.

מפתחות והכנות

בני יהודה:

הזהובים יפתחו את ליגת העל אחרי שני ניצחונות רצופים בגביע הטוטו. בקבוצה ביקשו מהשחקנים שלא להקל ראש בהפועל רמת גן שהתחזקה בשבועות האחרונים. סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן קשטן ונראה שהוא ימשיך לתת קרדיט לשחקנים שפתחו לאחרונה בהרכב. ראשי הקבוצה ממשיכים בניסיונות לצרף את החלוץ הרוסי הצעיר פאבל קומולוב, שהרשים במבחנים אולם בשלב זה חזר לקבוצתו בליטא.

מנכ"ל הקבוצה, משה דמאיו, אמר לאתר הרישמי החדש של הקבוצה, שנחנך אמש: "העניין של קומולוב לא נפל בכלל על כסף, הכל היה סגור, גם עם הקבוצה וגם עם השחקן. יש לו בעיה אישית ואנחנו עושים את המירב כדי לעזור לו לפתור אותה". בשכונה ממשיכים לחכות לבואו של החלוץ פיני בלילי שטרם הסדיר את ענייניו עם קבוצתו הטורקית אולם הוא צפוי להצטרף לזהובים בתוך 10 ימים עד שבועיים.

הפועל רמת גן:

"אנחנו במינוס שבע נקודות ולכן במשחקים הראשונים נהיה חייבים לקחת נקודות כדי לצאת מהמינוס", אמר מאמן רמת גן, שלומי דורה, לוואלה! ספורט. דורה הזהיר היום באסיפה הטקטית את שחקניו ממשחק האגפים של בני יהודה וההתקפות המתפרצות שמגיעות משם, ודרבן אותם בעקבות המצב הקשה. "אסור לכם לחשוב שאנחנו הולכים להעביר משחק בשלום", אמר המאמן, "אתם צריכים לתת את הלב והנשמה בגלל המצב שלנו". אם לא די בצרות, רמת גן תחסר גם את שלושת הזרים פאבלו בונדאה, קרום ביבישקוב וקלאודיו ריברו, ששיחרוריהם הבינלאומיים טרם התקבלו.

יעמוד למבחן

בני יהודה: איליה יברויאן

קשטן נותן לחלוץ שאיכזב במכבי תל אביב הזדמנות לחזור לכושר הבקעה. בהיעדרו של משה ביטון הפצוע ובזמן שפדרו גלבאן עדיין רחוק מלהיות בכושר מלא, מעמסת כיבוש השערים נופלת בעיקר על כתפיו של הארמני ופתיחת עונה טובה שלו תיתן לו ולקבוצה הרבה שקט לקראת ההמשך.

הפועל רמת גן: לירון דיאמנט

החלוץ בן ה-21 אמנם צפוי לפתוח בגלל שקרום ביבישקוב עדיין לא קיבל שחרור בינלאומי, אבל אחרי שהציג יכולת טובה במשחקי ההכנה ובגביע הטוטו, הוא ינסה להוכיח שמקומו בהרכב בכל מקרה. מי שסומן בעבר ככישרון במכבי תל אביב, רעב להוכיח את עצמו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, לירוי צעירי, עומרי אפק, איליה יברויאן.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, יקיר שינה, אלין טופוזאקוב, תמיר בן עמי, וובה בראון, קרלוס צ'קאנה, אלי לוי, דימיטאר טלקיסקי, עידן סרור, לירון דיאמנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully