וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "נהניתי, זו הייתה התנסות חדשה"

מאמן אוניראה אורזיצ'ני היוצא סיכם את התקופה שלו ברומניה. על עתידו אמר: "אני מחפש אתגר חדש, אך זה לא מצב אידיאלי"

רוני לוי, שהודיע השבוע כי החליט להתפטר מאוניראה אורזיצ'ני לאחר שהמועדון התקשה לעמוד בהתחייבויות הכלכליות שלו, התראיין היום (חמישי) לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל. לוי, שהחליט לעזוב רק לאחר שני המשחקים במוקדמות הליגה האירופית מול היידוק ספליט, הסביר את החלטתו: "התחייבתי בפני המועדון לשני המשחקים מול היידוק ספליט כדי לגמור כאן יפה".

לוי דיבר על הקריסה הכלכלית של המועדון, שרק בעונה שעברה שיחק בליגת האלופות: "הרבה ברומניה הופתעו מהקריסה של אוניראה. במשך שש-שבע שנים הכל כאן התנהל מצוין. ההידרדרות של המועדון התחילה בסוף העונה שעברה, כשפתאום היה פיגור בתשלומים. זה מאוד חבל כי היה לנו חומר שחקנים וצוות מקצועי מאוד איכותי ומאוד נהניתי לעבוד איתם. אבל בעל הבית החליט לוותר ולסגור את הברז וכנראה שהוא מתאחד עם קבוצה אחרת ורוצה להעביר את כל השחקנים לקבוצה השנייה. זה עורר בעיה כי חלק מהשחקנים לא רוצים לעזוב וחלק כן. זה כמו איזה שבר במועדון".

לוי סיכם את התקופה שלו כמאמן בליגה הרומנית: "מאוד נהניתי. זו הייתה בשבילי התנסות חדשה. הייתה לי תקופה יוצאת מן הכלל, הגענו למקום השני והיו הרבה תוצאות טובות. מאכזב אותי שזה הסיום, אבל אין מה לעשות זה הכדורגל. אני מחפש עכשיו אתגר חדש ואני מקווה שאגיע למקום עם בסיס כלכלי טוב יותר. ברור לי שזה לא מצב אידיאלי לחפש עכשיו קבוצה חדשה. ברוב הליגות באירופה רק עכשיו התחילו ואין שינויים. קיבלתי הצעה אחת מקבוצה ברומניה, אבל צריך להמתין בסבלנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully