וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאן: "זקוקים לנכסים שלנו כדי לעלות ליורו"

מאמן צרפת העביר ביקורת על ההרחקות של אנלקה, אברה, ריברי וטולאלן: "חשבתי שהעונש הקולקטיבי שנתתי הספיק"

בצרפת עדיין לא נרגעו מההחלטה להרחיק את ניקולא אנלקה, פטריס אברה, פרנק ריברי וז'רמי טולאלן, אבל מי שבעיקר חושש מהמצב הוא המאמן הטרי, לורן בלאן, שמודאג מכך שהשחקנים המובילים לא יעמדו לרשותו בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה הקרוב. כזכור, אנלקה הורחק מ-18 משחקים, אברה מחמישה, ריברי משלושה וטולאלן ממשחק אחד.

למרות הבקשות של בלאן לרחם על השחקנים, נראה שבהתאחדות הצרפתית לא ממש התחשבו בכך. "אני לוקח בחשבון את ההחלטות האלה ויודע שהם עדיין יכולים לערער", אמר המאמן. "זה לא המצב האידיאלי עבור הכדורגל הצרפתי. כל הנכסים שלנו נדרשים כרוצים להעפיל ליורו 2012".

בלאן התקשה להסתיר את האכזבה שלו מכך שעדיין לא מדובר בהחלטה סופית, מה שמעמיד את ההכנות שלו לקראת תחילת הקמפיין במצב לא ברור. "קיוויתי שהמצב שיהיה בסוף אוגוסט זה שנהפוך את הדף מדרום אפריקה אחרי שכבר תהיה החלטה סופית", אמר המאמן. "חשבתי שהעונש הקולקטיבי של הרחקת השחקנים ממשחק האימון נגד נורבגיה היה גם חיוני וגם מספק. זה לא המצב וזה היה מיותר לבנות על זה".

למרות הדברים, בלאן מנסה לשמור על אופטימיות, ומוסיף: "הדאגה העיקרית שלנו, שלי ושל הצוות, היא להכין את הסגל הכי טוב שאפשר למשחקים הקרובים בספטמבר נגד בלארוס ובוסניה". בלאן כמובן יצטרך להתמודד עם החיסרון של סמיר נאסרי, שחקנה המוכשר של ארסנל, שייעדר כחודש מהמגרשים בעקבות הניתוח שהוא עבר בברכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully