וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "אני סומך על הסגל שלי לחלוטין"

מאמן באיירן מינכן העניק ראיון לרגל פתיחת הבונדסליגה: "מה לי ולבאלאק, ראול או אוזיל? אני לא צריך לחזק את הסגל שלי"

מאמן באיירן מינכן, לואיס ואן חאל, העניק היום (חמישי) ראיון ל"בילד" הגרמני לקראת פתיחת העונה. המאמן ההולנדי התייחס ראשית לשמועות על הצטרפותו של החלוץ הבוסני אדין דזקו לדאבליסטית. "יש לי ארבעה חלוצים", אמר ואן חאל, "קלוזה, גומז, אוליץ' ומולר. אני צריך רק שני שחקנים על כל עמדה בהתקפה. לכן, אפילו לא חיפשתי חלוץ. את דזקו ראיתי רק פעמיים וזה היה בשני משחקי הליגה מול וולפסבורג, לא ראיתי אף קלטת וידאו שלו. בסך הכל אמרתי שהוא שחקן מעניין".

ואן חאל נשאל אם היה מעוניין באחד השחקנים שעברו השנה לגרמניה או מגרמניה - מיכאל באלאק מצ'לסי ללברקוזן, ראול מריאל מדריד לשאלקה, סמי חדירה משטוטגרט לריאל ומסוט אוזיל מורדר ברמן לריאל. "מה לי ולשחקנים האלה?", אמר ואן חאל, "אני לא זקוק להם. בעמדות בהם השחקנים האלה משחקים, הקבוצה מאוישת לחלוטין. אנחנו זקוקים לשחקנים עם איכויות גדולות, אבל גם עם מחויבות והתאמה לקבוצה. גם הצלחתי ליצור יחסים מסוימים עם השחקנים שלי, אז למה שאשנה את זה אם אני מרוצה? כל השחקנים שלי רוצים להשתפר ומסוגלים להשתפר, אני לא צריך לחזק את הסגל".

ואן חאל הכחיש גם את הצירוף האפשרי של מגן שמאלי. "יש לנו ארבעה שחקנים בעמדה הזו. קונטנטו ובראפהייד, אבל גם באדשטובר ואלאבה. כשיצאתי לחופשה בקיץ, לא מסרתי אפילו שם אחד של שחקן שאני רוצה. אני מרוצה לחלוטין מהסגל שיש לי". כזכור, לאחרונה אמר ואן חאל כי הוא רוצה לאמן נבחרת במונדיאל 2014. בראיון הוא גם הגיב לזה: "עכשיו אני לא הולך לדון בזה. אנחנו חייבים לחכות. אבל לא אתחייב על תאריך מסוים. אם אשאר בבאיירן, אז אולי זה יהיה עד 2012. אני רוצה לאמן נבחרת, אבל אף פעם אי אפשר לדעת. הנה למשל, ארסן ונגר האריך את החוזה שלו בארסנל בארבע עונות עכשיו".

ואן חאל התייחס גם לעובדה ששחקנים בקבוצה, כמו פרנק ריברי, מרוויחים יותר ממנו. "אני חושב שהמאמן צריך להרוויח הכי הרבה. זו תהיה נקודת הפתיחה במו"מ הבא שלי. אבל עם לשים את הבדיחות בצד, אני חושב שתפקיד המאמן הוא מאוד חשוב לקבוצה. התחלתי בברצלונה והרווחתי יורו אחד יותר מאשר השחקן שהרוויח הכי הרבה - ריבאלדו. אבל אין לי בעיה עם המצב הנוכחי, אעבוד עוד כמה שנים ואז אהנה מהחיים עם אשתי הילדה בגן העדן בפורטוגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully