וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאף: "כולם רצו להוכיח למה הם מסוגלים"

מאמן ורדר ברמן מרוצה מהיכולת של שחקניו ב-1:3 על גנואה, ללא אוזיל שעזב. מאמן סביליה, אלברז: "זו תוצאה מסוכנת"

ורדר ברמן, ללא מסוט אוזיל שעבר לריאל מדריד, ניצחה אתמול (רביעי) 1:3 את סמפדוריה האיטלקית והשיגה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין, על אף שספגה שער מצמק של ג'יאמפאולו פאציני בדקה ה-90. "כולם בקבוצה רצו להוכיח למה הם מסוגלים", החמיא מאמן הקבוצה תומאס שאף, "זה גרם לי הרבה אושר".

המאמן הגרמני התייחס גם לשער המצמק: "ידענו כבר לפני המשחק שלפאציני יש משחק ראש מצוין, אבל אני בכל זאת חושב שהשגנו תוצאה טובה מאוד. התוצאה הזו תשאיר אותנו דרוכים ומרוכזים לקראת הגומלין". החלוץ קלאודיו פיזארו, שכבש את השער השלישי, הוסיף: "שיחקנו עם הרבה סבלנות היום. במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב. היינו זקוקים לזמן כדי להיכנס אל תוך הקצב שלנו. במחצית השנייה השערים כבר נפתחו".

מהצד השני, אמר פאציני עצמו: "להפסיד 3:1 זה יותר טוב מאשר להפסיד 3:0. מתוך המגרש קצת קשה לי להבין איך ספגנו שלושה שערים. זה חבל מאוד - היינו יכולים להשיג תוצאה יותר טובה. אני מקווה שלפחות השער שלי הוא סימן חיובי. עכשיו ננסה לתקן את הטעויות שלנו ואני מקווה שנוכל לחזור מהפיגור אצלנו בבית".

"סומך על השחקנים שלי"

בראגה הפתיעה כשניצחה 0:1 את סביליה בבית. "התוצאה הוגנת, אבל הכל רחוק מלהיות גמור", אמר המאמן של הפורטוגלים, דומינגוש פאסיאנשייה, "אנחנו מודעים לאיכויות של סביליה. נילחם עד הסוף כדי לשמור על היתרון ואני סומך על השחקנים שלי שיעשו את זה".

מאמן סביליה אנטוניו אלברז אמר לאחר המשחק: "התוצאה הזו היא מסוכנת, אבל אנחנו חייבים לסמוך על היכולת שלנו לחזור מהפיגור בגומלין. היינו מאוד טובים במחצית הראשונה, אבל הייתה חסרה לנו הרגל המסיימת. במחצית השנייה שמרנו על הרמה, אבל לא יצרנו הרבה מצבים. ההתמודדות תוכרע אצלנו בבית וזה מעודד אותי".

"עם תמיכת הקהל, נוכל לשבור את השוויון"

אלכסנדר סטאנויביץ', מאמן פרטיזן בלגרד, שסיימה בתיקו 2:2 מול אנדרלכט, אמר: "אנדרלכט היא אולי קבוצה טובה יותר מאיתנו, גם מבחינה מנטלית וגם מבחינה פיזית. בכל אופן, אני מרוצה מהצורה בה שיחקנו. נסע לבריסל כדי להשיג ניצחון".

קשר האלופה הבלגית, מבראק בוסופה, נשמע מרוצה: "זו תוצאה נחמדה, אבל זה היה משחק קשה. שיחקנו בשיטה מעט שונה והיינו צריכים להתאקלם אליה. הגנו בצורה טובה, אבל היו לנו קשיים לצאת קדימה. באנו הנה כדי לנצח 0:1, אבל התוצאה הזו חמקה מאיתנו מהר. תמיד אפשרי לכבוש שערי חוץ, אבל הכי חשוב שהצלחנו לחזור ולהתאושש. אני מאמין שבבית, עם תמיכת הקהל שלנו, נוכל לשבור את השוויון".

"אנחנו לא ברצלונה"

מאמן פ.צ. באזל, טורסטן פינק, אמר לאחר הניצחון 0:1 של קבוצתו על שריף טיראספול: "אנחנו לא ברצלונה ולא יכולים להניח שננצח כל משחק 0:4. זו ליגת האלופות, לכל הקבוצות יש איכויות. כמובן ש-0:2 הייתה הרבה יותר טובה בשבילנו, אבל עכשיו כולם יודעים מה צריך לעשות כדי לנצח בטיראספול. יש לי ביטחון ביכולת של הקבוצה שלנו ואני מאמין שנוכל לכבוש שער חוץ שיכריע את המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully