וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדת הנוער: פאני ביסרון זכתה בזהב

רצת הטריאתלון גרפה מדליה שלישית לישראל אחרי שסיימה עם קבוצת השליחים במקום הראשון. נבחרת הכדורסל ברבע הגמר

אחרי ההצלחות שקצרו בסינגפור גילי חיימוביץ' ויעקב טומרקין, הגיעה מדליית זהב נוספת לישראל, רק שהפעם חלקית. פאני ביסטרון, שהשתתפה בתחרות הטריאתלון, גרפה את המקום הראשון אחרי שהייתה שותפה לקבוצת השליחים האירופאית. ההישג הזה מגיע כמה ימים לאחר שהיא סיימה את תחרות הטריאתלון ליחידות במקום השישי.

בתחרות השליחות שובצה ביסרון יחד עם קבוצת אירופה 1, כשאיתה היו גם אסתר דודס ההונגריה, מיגל ולנטי פרננדז הפורטוגלי ואליוס קנבל האוסטרי. הרבייעייה סיימה עם זמן שולל של 1:19:51.42 שעה, כשהיא מקדימה בקצת פחות מארבע שניות את רביעיית השליחים מאוקיאניה (אוסטרליה וניו זילנד) ובשבע שניות את הנבחרת מאמריקה (ארצות הברית, מקסיקו וארגנטינה).

הישג אחר של ישראל הגיע מענף הכדורסל, שם העפילה נבחרת ה-3X3 לרבע הגמר. הנבחרת גברה על טורקיה 19:32 אחרי שבמחצית התוצאה עמדה על 12:20. בנבחרת הישראלית בלט אלכסנדר צ'רנוביץ', שקלע 14 נקודות. טום מעיין ואיגור מאיור קלעו שבע נקודות כל אחד וסרגיי זליקמן הסתפק בארבע. בכך מסיימת ישראל את שלב הבתים במקום השני אחרי ארצות הברית עם שתי נקודות פחות. ביום שבת תתמודד הנבחרת ברבע הגמר נגד הנבחרת הקרואטית החזקה.

גם בתחרויות השחייה עשו חייל הישראלים, כשאמרי גניאל הצליח להעפיל לגמר במקצה ל-50 מטרים חזה. גניאל דורג שישי בחצי הגמר, אחרי שסיים את המרחק בזמן של 29.21 שנ'. ניקול סמסוניוק הצליחה להגיע עד לחצי הגמר ב-50 מטר חופשי לבנות, אבל סיימה בסופו של דבר במקום ה-15 בזמן של 27:01 שנ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully