וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "לא מפחדים משום קבוצה"

בצוות המקצועי של הצהובים בטוחים ביכולתם להוציא תוצאה טובה מפריס. צפו באוהדים מפגינים נוכחות בעיר האורות

רענן ברנובסקי

צילום וידאו: רענן ברנובסקי, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

אחרי שהפועל תל אביב רשמה ניצחון גדול בזלצבורג בדרך לליגת האלופות, תנסה גם מכבי תל אביב להעשיר את הרזומה האירופי שלה הערב (חמישי) ולהשיג תוצאה טובה במשחק הראשון מול פריס סן ז'רמן בפלייאוף העלייה לשלב הבתים בליגה האירופית (19:30, ספורט 5).

הצהובים שידרו ביטחון גדול לאורך הימים האחרונים, וגם העובדה שמנגד יעלו הצרפתים עם הרכב חסר מוסיפה לאמונה שהם מסוגלים להעביר את ההכרעה לגומלין בבלומפילד בשבוע הבא. בנוסף נהנים השחקנים מתמיכתם של מאות אוהדים שהגיעו לפריס והפגינו נוכחות מרשימה ברחובות של עיר האורות ערב המשחק.

"אנחנו לא מכירים את המילה פחד", אמר גורם בקבוצה לקראת המשחק. "אנחנו מכבדים כל יריב, אבל לא מפחדים משום קבוצה. אם נעשה את הדברים בצורה הנכונה כפי שתירגלנו באימונים ולמדנו בוידאו, אין סיבה שלא נצליח להעביר את ההכרעה לתל אביב".

רוברטו קולאוטי, הסובל ממתיחה ברגלו, יפתח את המשחק על הספסל, וכך גם מאור בוזגלו, כשבחוד של אבי נמני יוצבו ברק יצחקי ואלירן עטר. סאבו פאביצ'ביץ', הבלם המונטנגרי שהוחתם בקבוצה רק השבוע בעקבות פציעתו של ניבאלדו, יפתח במרכז ההגנה לצידו של אבי סטרול, כשרוני גפני יוצב כבלם שלישי. קלמי סבן ויואב זיו יתופקדו כמגינים, וג'יבריל סידיבה, אלברט באנינג והאריס מדוניאנין ישלימו את חוליית הקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully