וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת יוון הביסה את סלובניה 72:96

היוונים נראים מוכנים לגמרי למונדובאסקט המתקרב, כאשר כבר הובילו בהפרש של 34. שחורציאניטיס הצטיין עם 15 ב-17 דקות

אליפות העולם בכדורסל תצא לדרך בעוד שבוע וחצי בדיוק, ואם לשפוט על פי משחקי ההכנה, נדמה כאילו אחת הנבחרות החזקות ביותר ערב הטורניר היא נבחרת יוון. לאחר שמחצה את קנדה המסכנה 49:123 אמש, הראו היוונים שהם מסוגלים להתמודד גם עם נבחרת חזקה יותר, כשהביסו הערב (רביעי) 72:96 את סלובניה, והחדשות הטובות מבחינת מכבי תל אביב: סופוקליס שחורציאניטיס שיחק, ועוד איך שיחק.

אחרי רבע ראשון מוצלח הגיע הרבע השני, ובו נבחרת יוון פשוט התפוצצה. יכולת מצוינת של ניק קלייתס מהספסל, בצוותא נקודות של אנטוניס פוציס וגיורגיוס פרינציז שימשו כעזר כנגדו של בייבי שאק, שלמרות הפציעה בידו עלה הערב לשחק, ונראה פשוט מצוין. הסנטר העבה שלט בצבע, וסיים את המחצית הראשונה עם 12 נקודות ו-6 ריבאונדים, ב-12 דקות של משחק. מנגד, היוונים כפו על יאקה לאקוביץ' שישה איבודים, הסלובנים איבדו את הראש, והמחצית השניה היתה גארבג' טיים אחד ארוך.


ברבע האחרון כבר העלה יונאס קזלאוסקס את המחליפים שלו, אלא שאפילו נגדם סלובניה לא ממש הצליחה להמתיק את הגלולה, כאשר היתרון היווני כבר הגיע עד 56:90. זה נגמר ב-72:96 לזכות היוונים, שקיבלו 16 מקלייתס, 15 משחורציאניטיס, 14 מניקוס זיזיס ו-13 מפוציס. מנגד, גאספר וידמאר הוביל את הסלובנים עם 17, בעוד יאקה קלובוקר הוסיף 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully