וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רי באס: "זו עשויה להיות הקבוצה הכי טובה שלנו אי פעם"

הבעלים של הלייקרס לא זוכר קבוצה כה טובה מאז שהצטרף, ב-1979. ומה לגבי מיאמי? "אני כבר מחכה, אנחנו יכולים לנצח"

בשקט בשקט, בלי מסיבות עיתונאים גרנדיוזיות או תכניות טלוויזיה מלאות רייטינג, עברה לוס אנג'לס לייקרס קיץ לא רע בכלל. האלופה המכהנת הצליחה לשמור על דרק פישר ושאנון בראון, צירפה אליהם את סטיב בלייק ודאגה לחזק את הספסל עם מאט בארנס המצוין ותיאו ראטליף הוותיק. הערב (רביעי), לפני טורניר צדקה של פוקר בלאס וגאס, הודה גם הבעלים של הלייקרס, ג'רי באס, שהוא מרוצה מהחודשיים האחרונים. "בכל מחנה אימון אני נופל למלכודת, ואני מרגיש כך גם השנה: אני חושב שיש סיכוי טוב שזו תהיה הקבוצה הכי טובה שלנו אי פעם", אמר באס, שכזכור, רכש את המועדון ב-1979.

גם בנוגע לקבוצת החלומות שנבנתה לה בפלורידה לבאס יש מה להגיד. "זה מאוד מרגש אותי, ואני חושב שאנחנו יכולים לנצח אותם. אני מחכה לשחק נגדם. אני לא חושב שמיאמי תהיה היריבה הכי גדולה שלנו באופן אוטומטי, אבל מצד שני הם מקבלים את תשומת הלב של העולם".

למרות זאת, באס התעקש שההחתמות של הלייקרס הקיץ לא היו קשורות לאלה שנערכו בהיט. "הכוונה שלנו היתה להחתים את כל השחקנים לפני שמיאמי אספה את כל הכישרון שלה. כשהסתיימה העונה חשבנו - 'האם היו לנו חולשות? איך נוכל לשפר את הקבוצה?' - ועשינו את זה בלי קשר למיאמי. הכנו את עצמנו למלחמה כללית, לא ספציפית נגד קבוצה אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully