וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס מילנר עבר למנצ'סטר סיטי

קשרה הצעיר של אסטון וילה מצטרף אל המועדון העמוס תמורת 26 מיליון ליש"ט. מאנצ'יני: "החתמה חשובה, הוא קשר מצויין"

רק משחק אחד עבר על מנצ'סטר סיטי בליגה, אבל עושה רושם שהמשחק האמיתי שמנהלת הקבוצה מתבצע, בדיוק כמו בקיץ, בשוק ההעברות. היום (רביעי) סוכמה סופית העברתו של הקשר מאסטון וילה אל הסיטי, במדיה הוא יוכל לשחק כבר במשחק הקרוב, ביום שני מול ליברפול. עבור מילנר תיפטר סיטי מכ-26 מיליון ליש"ט, מה שמעלה את הסכום הכולל שנשפך עד כה במועדון העונה מעבר ל-120 מיליון ליש"ט, סכום בלתי נתפס. כחלק מהעסקה, נשלח סטפן אירלנד אל הוילה.

מנג'ר מנצ'סטר סיטי, רוברטו מאנצ'יני אמר על השחקן החדש שלו: "הוא קשר מצויין שיכול לשחק בכמה עמדות. זה חשוב מאוד עבור הקבוצה, ואני מצפה מאוד לצפות בו משחק עבורנו. יש לנו סגל חזק מאוד, וההחתמה הזו חשובה לנו מאוד". מאנצ'יני הוסיף ואמר: "מילנר יוכל להשתפר במועדון שלנו, ויוכל להפוך לשחקן של מנצ'סטר סיטי למשך זמן ארוך מאוד. הוא צעיר ויש לו אופי טוב. הוא ללא ספק יכול לשחק ברמות הגבוהות ביותר".

על עזיבתו של סטפן אירלנד אמר המנג'ר האיטלקי: "אני מקווה השדברים יילכו טוב לסטפן בוילה. הוא גם שחקן טוב מאוד, והוא לקח חלק משמעותי בהיסטוריה של הסיטי. אני חושב שהוא יהנה מהשינוי במועדונים, ואני מקווה שהוא יצליח באסטון וילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully