וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הכדורגל נרתמים למען דניאל חיים ביטון

ביטון, אוהד הפועל באר שבע, חלה בסרטן המעי הדק, הקבוצה ואוהדים מכל הארץ נרתמו למאבק. פרטים לתרומות בפנים

אוהדי קבוצות הכדורגל בארץ מתגייסים למען הצלתו של דניאל חיים ביטון בן ה-21 מבאר שבע. ביטון, אוהד מושבע של הפועל באר שבע, חלה לפני כשנה וחצי בסרטן המעי הדק וחייב לבצע ניתוח דחוף בחו"ל בעלות של מיליון דולר, כשהמדינה נותנת את חצי הסכום ועל המשפחה לגייס את המחצית השניה, כשני מיליון שקלים.

ביטון מחובר למכשירים שמהם הוא ניזון באוכל ושתייה מלאכותיים במשך 14 שעות ביום מאחר שמגופו נכרתו שישה איברים. הפועל באר שבע התגייסה בערב מיוחד והצליחה לאסוף רבע מהסכום, ועתה החליטו אוהדי הכדורגל בישראל, באמצעות ארגון "היציע", לפתוח בקמפיין שמטרתו גיוס הכסף החסר בתוך חודש.

תחת הסיסמה "לא מוותרים על דניאל" יושק הקמפיין במחזור הפתיחה בליגת העל. בכל מגרש יבקש הכרוז מהקל לסמס את הספרה 10 למספר 2577. ביום ראשון תארח מכבי תל אביב במשחק המרכזי מול מכבי חיפה את משפחת ביטון ותקדיש לה את המשחק.

אוהדי מכבי תל אביב אמרו: "הצלת חיים היא מעבר לכל מחלוקת ויריבות מקצועית. אנו שמחים להירתם וקוראים לכל עם ישראל לגלות תושיה ולהקים רשת של מסרונים בכל דרך אפשרית וגם בפייסבוק כדי להציל את דניאל חיים ביטון".

ניתן לתרום גם בחשבון בנק 485378 בבנק הפועלים סניף 532. לעזרה ותרומות נוספות ניתן לפנות לאחותו של דניאל לילך - 050-4762597

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully