וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איגוד הכדורסל רוצה לחסל את ארגון המאמנים"

18.8.2010 / 15:58

בארגון המאמנים זועמים על ההחלטה כי מאמן פעיל בליגות של האיגוד לא יהיה חייב להיות חבר בארגון: "נפעל לשינוי ההחלטה"

ראשי ארגון המאמנים נדהמו לגלות היום (רביעי) חוזר של איגוד הכדורסל הקובע כי החל מעונת המשחקים הקרובה לא יהיה חייב מאמן הפועל בליגות של איגוד הכדורסל להיות חבר בארגון המאמנים. בארגון מיהרו להוציא הודעה לתקשורת: "ארגון המאמנים רואה בהחלטת איגוד הכדורסל צעד חד צדדי והפרה גסה של ההסכם בין איגוד הכדורסל לארגון ופעולה נוספת של איגוד הכדורסל שכל מטרתו חיסול ופגיעה בארגון המייצג של מאמני הכדורסל בישראל, צעד שהחל לפני כשנה בעת המו"מ שניהל הארגון מול האיגוד על תנאי העבודה של המאמנים. האיגוד נכשל אז כישלון חרוץ, כפי שיקרה גם הפעם".

לארגון המאמנים טענות קשות לגבי המניעים שעומדים מאחורי ההחלטה של איגוד הכדורסל: "איגוד הכדורסל המייצג את בעלי הקבוצות אינו מעוניין שלמאמני הכדורסל בישראל יהיה ארגון יציג, אשר יילחם על זכויות המאמן ורואה בהתארגנות המאמנים איום, למרות שמדובר בזכויות בסיסיות המגיעות לכל עובד במשק הישראלי. הארגון ממשיך בפעילות הרישום הרגילה של המאמנים. ראשי הארגון, יחד עם נציגי הסתדרות העובדים, יפעלו לשינוי ההחלטה והשבת המצב לקדמותו".

מאיגוד הכדורסל נמסר בתגובה: "אין לנו ויכוח עם ארגון המאמנים. החוזר האמור יצא על ידי היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל בהתאם להסכם עם ארגון המאמנים. באיגוד הכדורסל אין כל כוונה ל"חסל" את ארגון המאמנים. בעקבות פניות של מאמנים רבים התברר כי ארגון המאמנים כופה על כל המבקש לקבל תעודת מאמן להיות גם חבר בארגון המאמנים ולשלם את העלות הכרוכה בכך, הכל בניגוד לדין. על כן פעל איגוד הכדורסל להפריד בין החובה להצגת תעודת מאמן ולחברות בארגון כזה או אחר. כל מאמן שיחפוץ בכך יוכל להמשיך בחברותו בארגון המאמנים אך הפעם מרצונו החופשי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully