וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני לשחקנים: "תנו 100 אחוז בשביל הסמל"

מנג'ר מכבי ת"א שוחח עם השחקנים לפני פ.ס.ז' (19:30, ספ' 5). גורם בקבוצה: "המחליפים שלהם לא פחות טובים מההרכב הראשון"

מכבי תל אביב קיימה היום (רביעי) אסיפה טקטית לקראת המשחק הראשון בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית מול פריס סן ז'רמן. השחקנים צפו בקטעים ערוכים מהמשחקים של היריבה הצרפתית והצוות המקצועי עבר על מספר שחקנים בשורות היריבה והדגיש את התכונות של כל שחקן ושחקן.

צמד המאמנים יוסי מזרחי ואיציק עובדיה התייחסו במהלך האסיפה למערך הטקטי של סן ז'רמן כפי שלמדו אותו לפי המשחקים האחרונים של הקבוצה. השחקנים קיבלו דגשים הגנתיים וגם התקפיים לקראת המשחק. המנג'ר אבי נמני דיבר גם הוא עם השחקנים ואמר: "כל שחקן ושחקן כאן צריך לתת מעצמו 100 אחוז, גם לטובת הקבוצה ובעיקר בשביל הסמל של מכבי תל אביב".

הערב ייערך האימון המסכם של הקבוצה בפארק דה פראנס. גם הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ' ייטול בו חלק. כזכור, בשעות הבוקר הגיעו טפסי השחרור הרלוונטיים מקבאלה וההתאחדות היוונית והבלם, שקיבל את החולצה מספר 17, נרשם כדין באופ"א והוא רשאי ליטול חלק במשחק. הבעלים מיץ' גולדהאר שנחת בבירה הצרפתית יגיע גם הוא לחזות באימון וכמובן יהיה נוכח במשחק ביום חמישי.

בצוות המקצועי עדיין מתלבטים לגבי שיתופו של פאביצ'ביץ' במשחק. מזרחי ונמני צפו במהלך הטיסה לצרפת בשני משחקים של הבלם במדי קבאלה היוונית. מצד אחד מדובר בשחקן שיתאמן היום בפעם הראשונה עם הקבוצה ועדיין לא מכיר את שמות מרבית השחקנים, אך מצד שני מדובר בשחקן מנוסה מאוד ששיחק בעשרות משחקים במסגרות האירופאיות וזה עשוי לעזור מאוד לצהובים.

גורם בצוות המקצועי אמר לוואלה! ספורט: "מצפה לנו משחק מאוד קשה מול קבוצה טובה. גם אם זה נראה שהצרפתים לא סופרים אותנו. הם יתנו לשחקני הרכב לנוח אבל גם המחליפים כאן ברמה לא פחות טובה. אנחנו מכירים אותם בצורה כמעט מושלמת. למדנו אותם ויש מצב שיהיה לנו יותר קל לכבוש דווקא במגרש שלהם, כי בבית הם משחקים פתוח יותר בצורה פחות טקטית, בכל מקרה עד מחר נהיה מוכנים בצורה מושלמת לקראתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully