וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "עוד שבועיים כאלה, וקאלה ביציע"

הדס גרינברג

18.8.2010 / 13:08

במועדון מודאגים מהיכולת שמציג השוער, והציבו אולטימטום. רואש לא מרוצה ממעמדו, המנכ"ל: "שלא ישכח מי קידם אותו"

אחד הדברים המדאיגים ביותר את אנשי הפועל חיפה בימים האחרונים, לקראת פתיחת הליגה ביום שבת היא היכולת החלשה שמפגין עד כה שוער הרכש של הקבוצה, טברטקו קאלה, שהצטרף אליה הקיץ לקבוצה מהפועל באר שבע, במרבית משחקי האימון, כמו גם בגביע הטוטו.

לפני שבוע הלחץ בקרב ההנהלה והצוות המקצועי גאה עם הטעויות שהרבה קאלה לבצע, כשאחת מהן עלתה לקבוצה בשער בדרבי מול מכבי חיפה (3:0). לוואלה! ספורט נודע שבמועדון לא יהססו לשלוף את קאלה ולא רק מבין הקורות. "עוד שבועיים כאלה, וקאלה לא יהיה בספסל, אלא ביציע", אמר גורם בקבוצה.

מעבר לכך, שחקנים בקבוצה מעידים כי נראה לאחרונה שקאלה איבד מעט מהביטחון שכל כך אפיין אותי בכל הקבוצות הגדולות בהן שיחק בארץ. כזכור, קאלה, שהגיע מקרואטיה, שיחק במכבי תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע.

אם הקרואטי המתאזרח לא יראה שיפור ניכר, תינתן תחילה ההזדמנות לשוער השני גד עמוס, המושאל מהיריבה העירונית. על אף שבקבוצה מרוצים מעמוס ומהמקצוענות וההשקעה שלו באימונים, הרי שהוא לא יוכל לשמש כשוער ראשון לאורך כל העונה, מה שמביא לכך שגם אופציית הבאת שוער אחר על חשבונו של קאלה נלקחת בחשבון, במידה שהשוער ימשיך לא להרשים.

מזה מספר שנים שעמדת השוער בהפועל חיפה בעייתית. בשנתיים האחרונות התחלפו בין קורות הקבוצה לא פחות מארבעה שוערים. זה התחיל עם קובי שאלו, ששוחרר בתום עונה אחת. לאחר מכן הוחתם גליל בן שנן (כיום שוערה השני של הפועל תל אביב), ולאחר שזה שוחרר בינואר האחרון, אוהד כהן היה הבא בתור. כזכור, כהן עזב הקיץ והחליף קבוצות עם קאלה. בחיפה קיוו כי קאלה ישרה את הביטחון הרצוי על ההגנה והקבוצה, אך נכון לעכשיו נראה כי שוב קיימת בעיה בעמדה זו.

גם עודד אלקיים אינו מרוצה ממעמדו הנוכחי בקבוצה

מי שלא מרוצה ממעמדו בקבוצה הוא הבלם אושרי רואש. רואש, שנחשב לכישרון גדול ומשתייך אף לנבחרת הצעירה, לא קיבל ולו דקת משחק אחת בדרבי האחרון כשמי שפתחו במרכז ההגנה היו גולן חרמון וסבטי ליפניה. בעקבות כך במכבי חיפה, שמעוניינת להתחזק בבלם, גיששו אצל היריבה העירונית, אלא שלפי שעה השחקן נשאר באדום.

מנכ"ל הקבוצה אפרים גבאי התייחס הבוקר (רביעי) באימון לאופציית עזיבתו של רואש ואמר: "כרגע אושרי הוא שחקן הפועל. המרחק עד למעבר הוא רחוק מאוד ולא נראה לי שאנחנו בכיוון של מעבר. כל שחקן רוצה להתקדם, אבל אסור לאושרי לשכוח מי נתן לו את הבמה מגיל צעיר ומי קידם את הקריירה שלו".

יש לציין כי כמו רואש, גם עודד אלקיים, אינו מרוצה ממעמדו. אלקיים, שרק לפני כשבועיים זומן לסגל הנבחרת הבוגרת, ממעט לקבל דקות משחק. המאמן ניצן שירזי מעדיף את שירותיו של המגן עומר ורד, שמושאל ממכבי תל אביב.

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים את ההכנות לקראת המפגש הקשה במחזור הפתיחה ביום שבת בקרית אליעזר נגד הדאבליסטית, הפועל תל אביב. המשחק שהיה אמור להתקיים בשעה 17:00 נדחה בשעה אחת (18:00) בגלל תנאי החום הכבדים שצפויים בשעה המקורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully