וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי: "קאלה עוד יחזיר לנו על השער שספג"

הדס גרינברג

16.8.2010 / 14:55

מאמן הפועל חיפה ניצן שירזי נותר אופטימי למרות התבוסה בדרבי. במועדון מנסים לדחות את שעת המשחק מול הפועל ת"א

שחקני הפועל חיפה שבו היום (שני) להתאמן לאחר ההפסד הצורם 3:0 למכבי חיפה בדרבי. מאמן הקבוצה, ניצן שירזי, ערך אסיפה מיוחדת לשחקניו והביע בפניהם את אכזבתו מהיכולת שהציגו. בין היתר העביר שירזי ביקורת כלפי השוער טברטקו קאלה על השער שספג, כשגם הקפטן אייל טרטצקי ספג נזיפה על העבירה שעשה ברחבה והביאה לפנדל לזכות הירוקים.

ניצן שירזי התייחס לאווירה הקשה ששוררת בקבוצה ואמר לוואלה! ספורט כי "הכי טבעי בעולם שתהיה אווירה לא טובה אחרי הפסד, בטח שזה דרבי. אבל מה שיפה בכדורגל זה שהדבר הכי חשוב זה המשחק הבא, בהנחה שלמדנו מהטעויות של עצמנו". על היכולת החלשה שמציג קאלה לאחרונה הוסיף המאמן: "לקאלה בשבת היה חלק בשער שספגנו, אבל אנחנו קבוצה ואני בטוח שהוא ימצא זמן להחזיר".

בשבת כאמור תפתח הפועל חיפה את הליגה כשתארח את האלופה הפועל תל אביב. על המוכנות של קבוצתו הוסיף שירזי: "המשחק האחרון גרם לנו להרבה מחשבות, כי לפני כן נראינו הרבה יותר טוב ובדרבי נראינו פחות טוב. צריך לקחת בפרופורציות את הדברים הטובים שלפני ואת הדברים הרעים שאחרי. ליגה זו אווירה אחרת ואנחנו עומדים לפגוש את הקבוצה הכי טובה בארץ, מקווה מאוד שניתן להפועל ת"א פייט וניקח נקודות". בקבוצה מקווים כי הרכש הטרי החלוץ ניקולה גרובייביץ ייכנס במהרה לכושר ויוכל לתרום לחוליה ההתקפית שלוקה בחסר.

במועדון מנסים לדחות את שעת המשחק עם הפועל תל אביב, שמתכונן להיערך ב-17:00. עם זאת, ההתאחדות לכדורגל הודיעה בתגובה: "הפועל חיפה לא העבירה פניה לאיגוד לליגות מקצועניות. אנחנו, מיוזמנתו, פנינו לצ'רלטון בכדי שיעבירו את המשחק לשעה מאוחרת ונוחה יותר, אך בצ'רלטון סירבו". מצ'רלטון נמסר בתגובה: "אנחנו נשמח להעביר את המשחק לשעה 21:00, אבל ההתאחדות מסרבת". בהפועל חיפה מקווים שהעניין ייפתר והמשחק יתקיים בשעה מאוחרת יותר.

בהפועל חיפה העבירו 500 כרטיסים למכירה מוקדמת לאוהדי הפועל תל אביב. במשחק בשבת תעמוד הקבוצה דקת דומיה לזכרו של שחקן העבר, טיבי נוימן, שנפטר היום בגיל 88. נוימן שיחק בקבוצה בשנות החמישים ולאחר מכן אימן את קבוצת הנוער של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully