וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "לא ראיתי את בבה משחק"

מנג'ר היונייטד הודה שסמך על הסקאוט בפורטוגל, ויצא נגד מדיניות הרכש הבזבזנית בפרמיירליג: "מאמצים של קמיקזות"

אימג'בנק GettyImages

וידאו: רויטרס, עריכה: גדי ויינסטוק

24 שנים מאמן אלכס פרגוסון את מנצ'סטר יונייטד, קונה שחקנים, משביח, מטפח אותם ועושה מהם סטארים גדולים. האם כעת הוא קנה חתול בשק? כזכור, לפני כשבוע רכשה סגנית אלופת אנגליה את 'בבה', שהיה בעברו הומלס. המנג'ר הסקוטי הודה שהשחקן הפורטוגלי הוא תעלומה אפילו עבורו, ושלראשונה מזה 24 שנים שהוא מנהל את מועדון הפאר הוא הביא שחקן לקבוצה מבלי לראות אותו מכדרר.

יונייטד שילמה סכום גדול יחסית של 7 מיליון יורו בעבור שחקן שהמנג'ר שלה לא ראה. אולי המנג'ר רצה להקדים את ריאל מדריד, שגם גיששה לגבי השחקן שעשה את הדרך מהרחוב לקבוצה מהליגה השלישית ומשם לוויטוריה גימראיש.

"לא ראיתי את בבה ממש משחק. זו הפעם הראשונה שקורה לי דבר כזה", התוודה פרגי. "בדרך כלל אני רואה הרבה מאוד קלטות של שחקנים, אבל מחלקת הסקאוטינג שלנו טובה מאוד ולעתים אתה צריך לסמוך על האינסטינקטים שלך. הסקאוט שלנו בפורטוגל אמר לנו שאנחנו חייבים לפעול בהקדם האפשרי, אז שלחתי את דייויד גיל כדי לסגור את העסקה".

מלבד בבה, פרגוסון, כמו שהוא אוהב לעשות, יצא בצורה נחרצת נגד מדיניות הרכש הבזבזנית של היריבה העירונית, מנצ'סטר סיטי. "בשנתיים-שלוש האחרונות יש בעלים שרוכשים קבוצות ועושים מאמצים של קמיקזות כדי לבזבז את הכסף שלהם. סכום הכסף שנזרק על שחקנים הוא מדהים וביום מן הימים הוא יכול להיות גם מסוכן", אמר המנג'ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully