וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר בלקפול התפטר במפתיע

קארל אויסטון הגיש למועדון את התפטרותו בלי לפרט מדוע. קינן הוצג בקבוצה ועשוי לשחק מול ארסנל: "מצפה למשחק הראשון"

בלי סיבה נראית לעין, הודיע הלילה (בין רביעי לחמישי) במפתיע קארל אויסטון, היו"ר של בלקפול, על התפטרותו מהמועדון. כאמור, הסיבות לעזיבתו הפתאומית של היו"ר בן ה-43 עדיין לא ברורות, אם כי בתקשורת האנגלית טוענים להרבה חוסר סדר במועדון, אפילו מאז העפלתו לפרמיירליג, כאשר לפי אותם דיווחים חלק מהשחקנים עדיין לא קיבלו בונוסים על עליית הקבוצה ליגה. יתרה מזאת, אויסטון דיבר לאחרונה על קשייו בהתמודדות עם סוכנים בליגה העליונה, ובחודש אוגוסט אף דרש מההנהלה לקבוע משכורת גג של עד 10,000 ליש"ט לשבוע לשחקן. כך או כך, היו"ר הסכים להישאר במערכת כמנהל בפועל עד אשר יימצא לו מחליף.

מוקדם יותר היום הוצג רשמית דקל קינן כשחקן בלקפול. המועדון הודיע כי קינן חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הבלם בן ה-26 קיבל את החולצה מספר 31 בכתום: "אני מצפה למשחק הראשון ושמח מאוד שהכל נסגר. אני רק רוצה לשחק בבלקפול ולעזור לקבוצה. היו לי מספר הצעות, אבל אחרי שפגשתי את המאמן השתכנעתי שאני רוצה לשחק בבלקפול", אמר הבלם לאתר הרשמי של המועדון.

כזכור, כבר לפני חודש סגר הבלם הישראלי את תנאיו בשורות העולה החדשה לפרמיירליג. אז, צצו שלל בעיות טכניות וסיבוכים בכל הקשור לרישיון העבודה ולעמלות סוכן. לפיכך, רק ביום שלישי חתם קינן רשמית על החוזה. הבלם יוכל לשחק כבר בשבת במשחק החוץ הקשה מול ארסנל. נראה כי קינן ייכלל בסגל הקבוצה למשחק.

מנג'ר הסיסיידרס, איאן הולוויי, מאושר שקינן הפך סופסוף לשחקן הקבוצה. "המעבר הזה החל לפני חודש, אז כמה אני מתוסכל הסיפור? יהיה נחמד לראות את קינן. פגשתי את הבחור והוא מתאמן איתנו, אבל לעזאזל עם אישורי העבודה האלה. אלה דברים שקורים בהעברות מסוימות".

קינן הוא הרכש השביעי של בלקפול בקיץ. חמישה מהם ערכו בכורה במשחק הניצחון על וויגאן (0:4) ואילו הצרפתי מלורי מרטין עדיין פצוע. קינן, כאמור, עשוי לשחק כבר בשבת באמירייטס.

עדכון ראשון: 18/8/10, 15:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully