וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוט אוזיל: "הגשמתי את חלום חיי"

השחקן הגרמני מאושר מהחתימה בריאל מדריד. מוריניו עדיין לא גמר את מסע הרכש, ו-ואן דר וארט כבר רואה את הדרך החוצה

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: דורון שטיין

ריאל מדריד ממשיכה לחזק את הסגל שלה הקיץ, כאשר אמש (שלישי) התברר סופית כי שחקן נבחרת גרמניה מסוט אוזיל ילבש, גם הוא, את מדיה הלבנים של הקבוצה מעיר הבירה הספרדית. אוזיל השלים את מעברו לסגנית האלופה הספרדית תמורת 15 מיליון יורו.

השחקן הגרמני ממוצא טורקי נשמע מאושר מאוד בעקבות המעבר. "הרכבת של ריאל מדריד עוברת פעם אחת, ולא יכולתי לתת לה לברוח", אמר. "זה היה הרגע הנכון לקחת את הקריירה שלי צעד אחד קדימה. אלו היו ימים לא קלים עבורי ועבור משפחתי ועבור שני המועדונים, אבל אני שמח שבסופו של דבר החלום הכי גדול שלי - לשחק בריאל מדריד - התגשם".

מי שקידמו אותו בברכה הם סרחיו ראמוס וראול אלביול. "כל אימת שמצטרפים שחקנים חדשים לקבוצה זה מצוין מבחינתנו", אמר ראמוס. "אנחנו מכירים אותו טוב מאוד ואנחנו שמחים שהמועדון הצליח להחתים אותו". אלביול, שנפצע ויחמיץ את משחק הפתיחה מול מאיורקה, אמר: "ראיתי אותו בגביע העולם בדרום אפריקה והוא שחקן פנטסטי. יש לו איכויות מדהימות". מוריניו אמר עליו: "הוא שחקן שלם ויצירתי. הוא יכול לשחק במספר עמדות, כפי שעשה בוורדר ברמן. זה שחקן שיכול לשחק בריאל עשור.

ואם חשבתם שמוריניו סיים את מסע הרכישות, אז טעיתם. מאמן ריאל אמר: "המועדון עשה מאמצים רבים להביא שחקנים טובים ואני מרוצה מאוד מכך, אבל מאמן תמיד רוצה עוד. בקיץ קשה מבחינה כלכלית עשינו השקעות נבונות, מבלי לעשות רכישות יקרות כמו של קאקה או כריסטיאנו רונאלדו".

עם זאת, מוריניו עדיין לוטש עיניו לגבי שחקן אחד, רומלו לוקאקו, שחקנה של אנדרלכט, אם לא העונה אז אולי בשנה הבאה. "אנחנו עדיין מעוניינים בו, אבל אבל אביו הוא איש חכם והוא לא ייתן לבנו ללכת עכשיו, אולי בעונה הבאה".

מה שהעיב קצת על שמחת החתמו של אוזיל בקבוצה היה העצב של רפאל ואן דר וארט. במשחק הידידות של ריאל אמש (שלישי) ב-1:1 נגד סטאנדרד ליאז' כבש ואן דר וארט את שער היתרון לריאל, אבל לא חגג כלל. שחקני ריאל הגיעו לברך אותו, אבל ההולנדי בשלו לא שמח. חרף דברי ההרגעה של מוריניו ש"שום דבר לא השתנה בעקבות ההחתמה של הגרמני, ואן דר וארט עדיין חשוב כמו לפני ההחתמה של אוזיל", נראה שהקשר ההולנדי בדרכו החוצה מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully