וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפולאבי: "נפציץ את אניימה"

חברו של השוער בנבחרת ניגריה סבור שזלצבורג מגיעה לטייל ומודה שהיא לא ממש מכירה את הפועל: "כמו כל משחק אחר"

כנראה שרד בול זלצבורג לא למדה לקח מהמפגש הקודם שלה בשנה שעברה נגד מכבי חיפה או שמא יש לאלופת אוסטריה זיכרון קצר, אחרת קשה להסביר את ההתבטאויות האחרונות של אנשי הקבוצה האוסטרית. לאחר שהביע תחילה חשש מסוים מהפועל, נשמע אמש (שלישי) מאמן הקבוצה הוב סטיבנס זחוח למדי, כשגם שחקן הקבוצה ראביו אפולאבי מדבר כאילו רד בול תפגוש קבוצה קיקיונית.

שחקן נבחרת ניגריה וחברו של אניימה במדים הלאומיים טוען ש"רד בול תפציץ את אניימה בשער", וכן שהוא מקווה לניצחון ביתי עם מה שיותר שערים, כזה שייתן מקדמה נוחה לאוסטרים הערב (רביעי, 21:45, ספורט 5 ו-5HD) במפגש הראשון בין שתי הקבוצות במסגרת פלייאוף ליגת האלופות לקראת מפגש הגומלין. "זה המשחק הכי חשוב למועדון שלנו מזה שנים רבות", אמר אפולאבי, "בגלל שנעשה היסטוריה אם נעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות".

אפולאבי הודה כי בזלצבורג לא ממש מכירים את הפועל לבוריה (סממן נוסף לזלזול) והם יודעים עליה די מעט אפילו. "אנחנו לא יודעים הרבה על המועדון של אניימה", הוסיף אפולאבי. "הדבר היחיד שאנחנו יודעים זה שיש להם שחקנים טובים, עם זאת, למדנו כמה מהם באופן אישי. זה משחק חשוב עבורנו, אבל אין הכנות מיוחדות. זה יהיה כמו כל משחק אחר, כשהמטרה העיקרית היא העפלה לליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully