וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "גילברט גרם לי להרגיש נוח עם ההחלטה שלי"

קינג ג'יימס סיפר שההאשמות של הבעלים של הקאבס העניקו לו עוד מוטיבציה, וגילה: "בתור ילד באקרון שנאתי את קליבלנד"

כמעט חודש וחצי אחרי הכרזתו הדרמטית על בחירתו במיאמי, לברון ג'יימס עדיין נשאל חדשות לבקרים בנוגע לקליבלנד, אותה נטש בדרכו לקבוצת הכוכבים בדרום פלורידה. בראיון מקיף למגזין GQ סיפר ה-MVP של השנתיים האחרונות כי הוא לא פוסל חזרה לקבוצתו בשבע השנים האחרונות, ואמר: "אם תהיה לי בעתיד אפשרות לחזור לקליבלנד, והאוהדים יסכימו לקבל אותי בחזרה, זה יהיה סיפור נהדר".

עם זאת, קינג ג'יימס עדיין שומר טינה לדן גילברט, הבעלים של הקאבס שהאשים אותו בנטישת הקבוצה עוד במהלך הפלייאוף האחרון: "לדן גילברט מעולם לא היה אכפת מלברון. אמא שלי תמיד אמרה לי שאני אראה את טבעם האמיתי של אנשים במצבים קשים, ועכשיו ראיתי את האופי האמיתי של האיש הזה. ההתנהגות שלו גרמה לי להרגיש יותר בנוח עם ההחלטה שלי ונתנה לי עוד מוטיבציה לקראת המשחק הראשון מול הקאבס".

אבל עם כל הסימפטיה שניסה להעביר לתושבי קליבלנד, לברון הודה שהוא לא מחשיב את העיר כביתו, אלא רק את אקרון, העיירה הסמוכה לה בה גדל, ואף הוסיף: "קליבלנד לא הייתה מאוד רחוקה מאקרון, אבל היא הייתה רחוקה. הילדים של קליבלנד, שהיו ילדי העיר הגדולה, הסתכלו עליי ועל החברים שלי מאקרון מלמעלה, אז באותם ימים לא ממש אהבנו את קליבלנד, ואפילו שנאנו אותה. עד היום יש הרבה אנשים בקליבלנד שאנחנו שונאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully