וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "עכשיו מתחילים את הכל מהתחלה"

17.8.2010 / 21:34

מאמן נבחרת ישראל התייחס לסיכויים להעפיל לאליפות אירופה אחרי ההפסד לאיטליה. יניב גרין: "התכוננו אליהם לא נכון"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הקמפיין ההפכפך של נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה נמשך הערב (שלישי) עם מעידה כואבת נוספת. הנבחרת של אריק שיבק ספגה הפסד ביתי ראשון מאז 2002 כשנכנעה 81:76 לאיטליה ביד אליהו, בהפסד שסיבך אותה בתמונת העלייה לליטא 2011.

ישראל פתחה רע ונאלצה לרדוף אחרי האיטלקים במשך כל המשחק, וגם ניסיון קאמבק נואש בדקות הסיום לא הספיק מול תצוגת שיא של אנדראה ברניאני שצלף 26 נקודות, והחזיר את האיטלקים לעניינים עם ניצחון חוץ קריטי מבחינתם.

שיבק המאוכזב אמר בסיום: "אני חושב שבסוף וגם תוך כדי המשחק ברחו לנו כמה כדורים מהטבעת, אבל זה לא יהיה רציני להגיד שבגלל זה הפסדנו. החבר'ה נלחמו ורצו, אולי יותר מדי. זה לא דומה להפסד הקודם. עכשיו למעשה אנחנו מתחילים את הכל מהתחלה".

"זה רגע לא סימפטי ולא נעים בקמפיין הזה", המשיך שיבק. "אסור לנו להפסיד משחק בית, אנחנו נצטרך לאזן את זה במשחק חוץ. הוכחנו כבר שאנחנו אנשים חזקים, אנחנו מקווים שנוכיח את זה שוב ביום שני הבא. אנחנו משחקים על המקום הראשון בבית ואני עדיין מאמין שאפשר להשיג את זה. חבל, אבל בוא נודה על האמת, הם שלטו במשחק מההתחלה ועד הסוף. פה ושם היו דקות שניסינו לשנות דברים ושינינו הרכבים וחזרנו. אם אני צריך לשים את האצבע, אז ברניאני הוא זה שניצח אותנו גם בזריקות טובות".

עמרי כספי, שקלע 20 נקודות וקטף 10 ריבאונדים, אמר: "שיחקנו נגד נבחרת ששיחקה טוב יותר מאיתנו. יש להם שני שחקני NBA טובים, קבוצה טובה ומאמן טוב, והם ניצלו את היתרונות שלהם. חפרנו לעצמנו בור די עמוק במחצית הראשונה והחטאנו זריקות די פנויות במחצית השנייה, וככה בורח משחק".

יותם הלפרין, שפתח היטב אך נעלם בהמשך וסיים עם 15 נקודות, אמר בסיום: "ברור שכולם מאוכזבים, המחצית הראשונה מאוד פגעה בנו, לא שיחקנו טוב, במיוחד בהגנה. עכשיו אנחנו יוצאים למשחק בלטביה, וצריכים לחזור עם ניצחון בשיניים או לבעוט במישהו. הקמפיין שהתחיל בצורה נהדרת הוא די מאוזן עם כל הקבוצות, ועכשיו מתחילים להיכנס לענייני החישובים".

יניב גרין הוסיף: "היה לנו מאוד קשה להכנס למשחק כמו שרצינו, יש הרבה דברים שהלכו להם קל. הם באו מוכנים למשחק, שיחקו הרבה יותר אגרסיבי מאיתנו וקלעו באחוזים גבוהים. אני חושב שנכנסנו לבור בתחילת המשחק עם חורים גדולים בהגנה, התכוננו אליהם לא נכון ושילמנו על זה עכשיו אנחנו צריכים לחשוב הלאה ולראות איך אנחנו מתכוננים למשחקים הבאים".

פיאנג'יאני: "הפער היה צריך להיות גדול יותר"

בצד המנצח היה סימונה פיאנג'יאני, שהרגיע את החגיגות בחדר ההלבשה שלו ולאחר מכן אמר במסיבת העיתונאים: "אני חושב שהמשחק הראה שהקבוצה שלי לומדת כל יום. ניצחון כזה הוא חשוב לא רק בשביל ההעפלה, כי זה יהיה קשה מאוד, אלא בגלל שאני חושב שישראל ומונטנגרו יסיימו במקום הראשון והשני, במיוחד בגלל ההפרש. הניצחון חשוב בגלל הביטחון שהוא נותן לקבוצה שלנו".

"כל אחד יודע שלנצח פה זה מיוחד", המשיך פיאנג'יאני. " זה ניצחון ראשון שלי פה. אני קצת מאוכזב כי מצאנו פתרונות להגנות של ישראל, והתוצאה האמיתית הייתה צריכה להיות יותר מחמש נקודות לטובתנו. החטאנו כמה זריקות חופשיות משלוש, אבל שלטנו בכל המשחק".

אנטוניו מאסטרנצי הוסיף: "אני חושב שהיה משחק קשה, לא שיחקנו מושלם, אבל בשביל 40 דקות שיחקנו אגרסיבי והגנה ברמה שעזרה לנו לנצח משחק כזה. אני חושב שאנחנו חייבים לעזור לבלינלי ולברניאני כי ההגנות באות לעצור אותם והם יוצרים לנו מצבים, וזה חשוב להעניש את ההגנה כשמנסים לעצור אותם. זה יהיה דבר חשוב לעתיד שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully