וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' ליגת האלופות: ורדר ברמן ניצחה 1:3 את סמפדוריה

הגרמנים עשו צעד משמעותי בדרך לצ'מפיונס. 0:1 לבראגה על סביליה, פרטיזן ואנדרלכט נפרדו ב-2:2, באזל - טיראספול 0:1

אחרי יום המשחקים הראשון וכשרוב העיניים בישראל יופנו אל עבר זלצבורג, התקיימו הערב (רביעי) ארבעה משחקים נוספים בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. ורדר ברמן, ללא מסוט אוזיל שעבר היום לריאל מדריד, אירחה את סמפדוריה למפגש בין שתיים מהקבוצות הטובות שהגיעו לשלב הנוכחי, ועשתה צעד גדול בדרך לשלב הבתים של הצ'מפיונס כשהביסה את הקבוצה מגנואה בתוצאה 1:3.

סביליה, שמנסה להמשיך במסורת שלה בליגת האלופות, יצאה לבראגה הפורטוגלית, והפסידה שם בתוצאה 0:1, עליה תצטרך להתגבר בגומלין שייערך בספרד. פרטיזן בלגרד הסרבית שיחקה מול אלופת בלגיה אנדרלכט, שמנסה לחזור לליגת האלופות לראשונה אחרי ארבע שני, ובתום משחק הפכפך ודרמטי נפרדו הסרבים ובלגים ב-2:2. באזל השוויצרית אירחה את שריף טיראספול המולדבית ורשמה ניצחון צנוע בתוצאה 0:1, שעלול לא להספיק לה בגומלין במולדובה.

ורדר ברמן - סמפדוריה 1:3

תומאס שאף קיבל חדשות לא טובות ערב המשחק, כשנודע שהכוכב הגדול ביותר של הקבוצה שלו, מסוט אוזיל, עבר לריאל מדריד. אך גם בלי הקשר הנפלא, ורדר ברמן הייתה פייבוריטית לעבור את סמפדוריה ולחזור לליגת האלופות אחרי היעדרות של עונה אחת, בה שיחקה הקבוצה בליגה האירופית. הגרמנים מימשו את יתרונם האיכותי, ולאחר מחצית ראשונה שקולה השתלטו על המשחק לחלטין וניצלו את הרחקתו של סטפאנו לוקיני בכרטיס אדום. ברמן, שהשתתפה בליגת האלופות חמש עונות ברציפות בין 2004-2009, נמצאת קרוב-קרוב לשם. ברמן שמרה על מאזנה הביתי המצוין, שכן היא מעולם לא הפסידה לקבוצה איטלקית בבית כשבמאזנה שבעה ניצחונות ושש תוצאות תיקו ב-13 מפגשי עבר. סמפדוריה, שסיימה רביעית באיטליה אשתקד, אחרי שלא השתתפה במוקדמות ליגת האלופות מאז שנת 1992, תזדקק ליכולת גבוהה והרבה מזל בגומלין, כי הבור שחפרה לעצמה בגרמניה נראה עמוק מאוד.

סמפ הגיעה להזדמנות הראשונה שלה כבר בדקה השישית כשפאציני נותר חופשי במרכז הרחבה ונגח כדור חופשי שהוגבה לעברו החוצה. ברמן הגיעה למצב טוב כשהוגו אלמידה סחט הדיפה משוער האורחים ג'אנלוקה קורצ'י, ועל כר הדשא התפתח משחק שקול כשגם האיטלקים תוקפים את שער המארחים. בדקה ה-28 אלמידה נגח למשקוף, וברמן המשיכה ללחוץ במטרה לעלות ליתרון, אולם לא הצליחה להכניס את קורצ'י, והמחצית הסתיימה בשוויון 0:0.

עם פתיחת המחצית השנייה היו אלה הגרמנים שחגגו, כשהגנת סמפדוריה כשלה בהרחקה, הכדור הגיע לקלמנס פריץ שבעט פצצה לחיבורים וקבע 0:1 לברמן בדקה ה-51. ברמן לא הירפתה והמשיכה ללחוץ במטרה להשיג את השער השני, והצליחה לכבוש בדקה ה-70 לאחר שסטפאנו לוקיני משך בחולצתו של פרוד, והשופט שרק לפנדל. לוקיני הורחק בצהוב שני שגרר בעקבותיו כרטיס אדום, וטורסטן פרינגס כבש מהנקודה הלבנה, 0:2 למארחים. השער שבר את סמפדוריה, הגנתה הלא מאורגנת לא הצליחה לעצור את קלאודיו פיזארו, שקבע 0:3. בתוספת הזמן נגח ג'אמפאולו פאציני שער מצמק לזכות האיטלקים וקבע את תוצאת המשחק, 1:3, ואולי השער הזה יעשה את ההבדל בגומלין, אולם כך או כך מצפה לאיטלקים הרבה עבודה אם ברצונם להעפיל לשלב הבתים.

בראגה - סביליה 0:1

אחרי שהדיחו את סלטיק עם 1:5 בסיכום שני המשחקים בסיבוב הקודם, הפורטוגלים רצו להמשיך להפתיע ולעלות לשלב הבתים לראשונה בהיסטוריה. אחרי המשחק הראשון נראה שהם בכיוון הנכון. בראגה הרוויחה את מקומה במוקדמות האלופות אחרי שסיימה את העונה שעברה במקום השני בפורטוגל, והניצחון הזה מוכיח שיש לה את הנחישות והאמונה כי ביכולתה לחולל סנסציה ולהדיח את סביליה העדיפה. פרננדו נבארו, שחקן סביליה, שהפכה לחברה קבועה במפעל בשנים האחרונות, לא הקל ראש ביריבה, ואין ספק שבגומלין בספרד הוא וחבריו יזדקקו ליכולת דבוהה יותר ודיוק ברחבה כדי להיחלץ מהפיגור.

כצפוי, סביליה השתלטה על המשחק כבר למן הפתיחה ולחצה את הפורטוגלים עם רנאטו, לואיס פביאנו, דייגו קאפל ופרדריק קאנוטה, אולם לא הצליחה למצוא את הרשת של פיליפה. לאט לאט האורחים התשחררו ובדקה -23 מתיאוס החמיץ כשבעט מהאוויר, אולם מעבר לכך לא נרשמו אירועים יוצאי דופן והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

סביליה פתחה בלחץ את המחצית, ובדקה ה-52 פרננדו נבארו בעט מחוץ לרחבה טיל לרשת החיצונית. בניגוד למהלך המשחק היו אלה הפורטוגלים שעלו ליתרון 0:1 כשבדקה ה-64 נגח מתיאוס הברזילאי מקרוב לאחר הדיפה לא טובה של אנדרס פאלופ, וסביליה נקלעה לפיגור. עד לסיום הספרדים ניסו למצוא את השוויון, אבל גם נגרדו , אסקודה ופרוטי לא הצליחו למצוא את הרשת של פיליפה, ובראגה רשמה ניצחון גדול.

פרטיזן בלגרד - אנדרלכט 2:2

הסרבים, שהפכו לפני שבע שנים לקבוצה היחידה מהמדינה שלהם שעולה לליגת האלופות, רוצים לשחזר את ההישג ויודעים שכדי לעשות כן יצטרכו לעבור משוכה גבוהה במיוחד בדמות אלופת בלגיה. בניגוד לסרבים, אנדרלכט מחכה לרשום בכורה במפעל הגדול באירופה מאז עונת 2006/7, לאחר שהפסידה לפנרבחצ'ה, באטה בוריסוב וליון בשנים האחרונות.

הדקות הראשונות של המשחק היו חלשות, ורק בשדקה ה-17 הצליח מתיאס סוארס לסכן את שער פרטיזן כשבעט מחוץ לרחבה. הבלגים המשיכו ללחוץ ובדקה ה-21 היה זה רומלו לוקאקו שבחטיא את מסגרת שערו של ראדישה איליץ'. הסרבים היו חלשים, הבלגים לא יצרו עוד מצבים ושתי הקבוצות רשמו 0:0 במחצית.

אנדרלכט פתחה את המחצית מצוין, ועלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-54 לאחר הגבהה מצד ימין שפגשה את ראשו של גיום ג'ייה. פרטיזן הגיבה במהירות, וכעבור שלוש דקות היה זה קלאו הברזילאי שהקדים את ההגנה הבלגית, דחק מקרוב וקבע 1:1. השער בלבל את הבלגים, ופרטיזן נהנתה מכך כשהקשר יאן לקייקס כבש שער עצמי והעלה את המארחים ל-1:2 בדקה ה-64. אבל בעוד פרטיזן חוגגת, אנדרלכט התעשתה והשוותה לאחר שהמחליף קאנו בישל בעקבו להונגרי רולנד יוהאש שבעט מחמישה מטרים וקבע 2:2. המשחק השקול נמשך עד לסיום, אך ללא שערים נוספים, והשתיים נפרדו ללא הכרעה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

באזל - פ.צ שריף טיראספול 0:1

אלופת שוויץ הרשימה מאוד בשלב הקודם כשעברה את דברצן עם 1:5 בסיכום שני המפגשים, ותנסה לשחזר את ההצלחה גם מול אלופת מולדובה. באזל, שהשתתפה בעבר פעמיים בליגת האלופות ומעולם לא פגשה את טיראספול, תקווה ליום טוב של החלוץ הוותיק והטוב שלה, אלכסנדר פריי, לו יש זיכרונות טובים ממולודובה. בפעם שעברה שפגש פריי קבוצה מולדובית, זו הייתה הנבחרת הלאומית של המדינה ואז כבש שער ב-0:2 של שוויץ. מהצד השני, חולמת טיראספול להיות הקבוצה המולדבית הראשונה אי פעם שעולה לשלב הבתים של ליגת האלופות. המולדבים עברו בדרך לשלב הפלייאוף את דינמו טיראנה האלבנית, עם 2:3 בסיכום שני המפגשים, ואת דינמו זאגרב הקרואטית, לאחר 5:6 בדו קרב פנדלים.

המולדבים לא נבהלו מהיריבה ובדקה ה-9 ולדימיר וולקוב מזווית קשה ולא הצליח לכבוש. שתי דקות אחר כך וולקוב בעט מצד ימין של הרחבה, אך לא מצא את הרשת. המשחק הפך פיזי ככל שנקפו הדקות, ובאזל לא הצליחה לסכן את שער האורחים, למעט בעיטה של בנג'מן האגל מחוץ לרחבה. עד לסיום המחצית היה זה אלכסנדר ארוחין שבעט מחוץ לרחבה, אבל החטיא את שער באזל, ושתי הקבוצות ירדו להפסקה ללא שערים.

באזל פתחה טוב את המחצית השנייה, הגנת שריף לא הצליחה להרחיק כדור שהוגבה לרחבה, צ'רדאן שקירי העביר כדור רוחב ו-ולנטין שטוקר נגח מקרוב וקבע 0:1 לשוויצרים. בתוספת הזמן הוכשל המחליף פדריקו אלמרייאס על ידי שוער שריף סטויאנוב, ובאזל קיבלה פנדל מוצדק אולם האגל לא הצליח לכבוש מהנקודה הלבנה, כשסטויאנוב הדף והשאיר את התוצאה בעינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully