וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר נחת בפריס ויצפה במשחק

הבעלים של מכבי תל אביב הצטרף לקבוצתו. סאבו פאביצ'ביץ' יוכל לשחק נגד פ.ס.ז' אחרי שהאישור מההתאחדות היוונית הגיע

מכבי תל אביב נחתה אתמול (שלישי) בפריס לקראת המשחק מול פ.ס.ז' ביום חמישי במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. מזג אוויר סגרירי קיבל את פני הקבוצה, כשכ-130 אוהדים שרו לכבודם בטרמינל הצרפתי. הבוקר הגיע שחרורו של השחקן המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ' מההתאחדות היוונית, ובקבוצה הצהובה הודיעו שהוא צורף באופן רשמי, קיבל את החולצה מספר 17 ויוכל לשחק גם במסגרת האירופאית וגם בליגה. כזכור, אמש חתם השחקן במועדון וטס עם הקבוצה לפריס.

בשורה חיובית נוספת מבחינת הצהובים היא שהבעלים של מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, נחת בפריס, ככל הנראה יגיע לאימון הערב של הקבוצה וכמובן יהיה נוכח במשחק ביום חמישי נגד היריבה הצרפתית. מספר ניידות משטרתיות וכוחות אבטחה ליוו את האוטובוס של הקבוצה עד בית המלון שנמצא מחוץ לפריז וזאת במטרה לבודד את השחקנים ממאות האוהדים שהגיעו לפריז לתמוך בקבוצה במשחק החשוב. היום ייערך האימון המסכם לקראת המשחק כאשר לפניו תתקיים מסיבת העיתונאים הרישמית.

בניגוד לרבים בבירה שרואים במשחק כהכנה לקראת הקרב מול בורדו במחזור השלישי בליגה, המגן כריסטוף ז'אלה כבר לא יכול לחכות לעימות מול הצהובים. "בשביל משחקים כאלה הגעתי לפ.ס.ז'", אמר ז'אלה לאתר הרשמי. "התרגלנו לראות את משחקי המפעלים האירופיים בטלוויזיה, ולהשתתף בהם יהיה טוב עבורנו. זה חלום שהתגשם. אני מקווה שנעשה את העבודה ונתקדם רחוק ככל האפשר בליגה האירופית. קודם כל אנחנו צריכים להתמודד עם מכבי תל אביב. התחלנו את העונה ללא הפסד ונרצה להאריך את הרצף באירופה".

גם סטפן ססניון, האיש המרכזי בקישור של פ.ס.ז' שנמצא על הכוונת של ווסטהאם וטוטנהאם בשבועות האחרונים, לא מוכן לוותר כל כך מהר על המפעל האירופי. "נתנו את הכל כדי לזכות בגביע הצרפתי העונה שעברה ולהרוויח את הכרטיס לאירופה", אמר קשר נבחרת בנין. "המשחק הראשון הוא בבית, אבל רק אחריו נדע אם זה היה יתרון".

עדיין לא ברור לכמה שחקני הרכב, אם בכלל, יאפשר המאמן אנטואן קומבוארה מנוחה ביום חמישי, כשבעמדת השוער עשוי להתייצב אפולה אדל על חשבון גרגורי קופה הוותיק. מי שאמור לפתוח בהרכב הוא החלוץ פגי לוינדולה, שהפך השבוע לכובש השערים הפעיל המצטיין בליגה (86 שערים) בעקבות מעברו של ממאדו ניאנג ממארסיי לפנרבחצ'ה הטורקית.

עדכון ראשון 19:42 17/8
עדכון אחרון: 14:00 18/8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully