וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי התפטר מאוניראה אורזיצ'ני

יעזוב את הקבוצה לאחר שידריך אותה בצמד משחקיה באירופה נגד היידוק ספליט, אמר: ”רצו שאעבור לפלוישטי אך לא הסכמתי”

המאמן הישראלי רוני לוי התפטר מאימון קבוצת אוניריאה אורזיצ'ני הרומנית, כך נודע היום (שלישי). המאמן עצמו אישר את הידיעה לוואלה! ספורט, ואמר כי הוא הגיע לסיכום עם הקבוצה המצויה במשבר כלכלי קשה שהוא ידריך אותה בשני משחקיה במסגרת פלייאוף הליגה האירופית נגד היידוק ספליט, ולאחר מכן יעזוב.

לוי עוד ציין כי עקב המצב הכלכלי הקשה שפוקד את אוניריאה היא תעביר כמות נכבדת של שישה-שבעה שחקנים לאסטרה פלוישטי, מה שעלול להביא לסגירתו של המועדון. לוי הוסיף כי גם לו הוגשה הצעה לעבור לאמן אותה, אולם הוא לא הסכים.

לוי, שאימן את מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה, חתם באוניראה ב-31 לדצמבר 2009, במהלך פגרת החורף ברומניה. משחקיו הראשונים בקבוצה היו נגד ליברפול בשלב 1/16 בליגה האירופית, אך הוא הודח. לוי הוביל את הקבוצה לסגנות הליגה עם שלוש נקודות פחות מקלוז' האלופה.

את העונה הנוכחית פתחה אוניריאה בצורה רעה מאוד, בצילו של משבר כלכלי שגרם למנהל המקצועי מיחאי סטויקה לעזוב את המועדון. בארבעת משחקי הליגה הראשונים השיגה הקבוצה שתי נקודות ולא כבשה אף שער וסך הכל קיימה שישה משחקים מבלי שכבשה אף שער. נוסף על כך הודחה אוניראה ממוקדמות ליגת האלופות על ידי זניט סנט פטרסבורג ונפלה לפלייאוף הליגה האירופית, שם כאמור, ידריך לוי את הקבוצה וינסה להביא אותה לשלב הבתים לפני שהוא עוזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully