וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוט אוזיל ישחק בריאל מדריד

הקשר בן ה-21 יעזוב את ורדר ברמן, שתפוצה ב-15 מיליון יורו. הבלאנקוס סיימו משחק ידידות מול סטנדרד ליאז' בתיקו 1:1

אחרי כל השמועות שהיו סביב שמו בקיץ ובעיקר אחרי המונדיאל המצוין בו נטל חלק, היום (שלישי) נראה כי סאגת מעברו של מסוט אוזיל סוף סוף תמה. ריאל מדריד הוציאה הודעה רשמית באתר האינטרנט שלה בו מסרה שקשר ורדר ברמן הצטרף לבלאנקוס.

לפי דיווחים בתקשורת הגרמנית, סכום ההעברה עומד על כ-15 מיליון יורו, כשאוזיל עצמו צפוי לחתום עד 2015 תמורת סכום של כחמישה מיליון יורו לעונה. גם ברמן מסרה הודעה רשמית באתר שלה, בה נאמר: "מסוט אוזיל עוזב את ורדר ברמן ויחתום על חוזה בריאל מדריד. שני המועדונים סיכמו על המעבר ביום שלישי אחר הצהריים".

הקשר בן ה-21 הפך היום לרכש השישי של ז'וזה מוריניו, אחרי שחברו לנבחרת גרמניה, סמי חדירה, פדרו לאון, סרחיו קנאלס, ריקארדו קרבאליו ואנחל די מאריה, עברו לבלאנקוס מוקדם יותר הקיץ.

באתר הרשמי של ריאל תיארו את יכולותיו של אוזיל: "הנגיעה המיוחדת שלו, טכניקה אישית נדירה, השליטה הנפלאה שלו בכדור ויכולת הבישול הקטלנית הופכים את אוזיל לאחד הכוכבים הכי גדולים באירופה".

המנהל המקצועי של ורדר ברמן, קלאוס אלופס, הודיע: "אנחנו מכבדים את רצונו של אוזיל לעזוב ולהתקדם צעד אחד קדימה בקריירה שלו".

* ריאל מדריד סיימה היום משחק ידידות מול סטנדרד ליאז' בתיקו 1:1. רפאל ואן דר וארט העלה את הבלאנקוס ליתרון בדקה ה-12, דניאל אופארה איזן בדקה ה-76.

עדכון ראשון: 17:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully