וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערעור על ההחלטה לא להאריך את דחיית השירות של ברנע

משרד הספורט ינסה להאריך את שהותו של השחיין, שזכה לאחרונה במדליית ארד באליפות אירופה, בארה"ב בשנה נוספת

כחלק ממדיניות משרד התרבות והספורט, המעודד ומקדם ספורטאי הישג ישראלים להגיע להישגים ברמה בינלאומית גבוהה, פועל מינהל הספורט מול אגף כוח אדם בצה"ל לדחיית שירותו הצבאי של השחיין המצטיין, גיא ברנע, ולהאריך את שהותו בארה"ב בשנה נוספת.

בתוך כך פנה באחרונה ראש מנהל הספורט, הד"ר אורי שפר, לראש אכ"א, האלוף אבי זמיר, בבקשה לערער על החלטת צה"ל שלא להאריך את דחיית השירות, ולאשר לברנע הארכה נוספת.
זאת מאחר שמדובר במקרה מיוחד, שכן ברנע מהווה אחד מתוך שני שחיינים מצטיינים. המהווים את חוד החנית של השחייה הישראלית, ויש לאפשר להם להתאמן בתנאים מיטביים לקראת השתתפותם במשחקים האולימפיים בלונדון 2012. כזכור, רק בשבוע שעבר זכה ברנע (כמו גל נבו ב-400 מטרים מעורב אישי) במדליית ארד באליפות אירופה שהתקיימה בהונגריה במשחה ל-50 מטרים גב. יש לציין כי זהו אינו משחה אולימפי.

בפנייתו מסר הד"ר שפר כי הדרישה לשוב ארצה ולהתחייל יש בה כדי לפגום ביכולותיו של ברנע ובהתקדמותו בזירה הבינלאומית. שכן, המעבר לישראל, החלפת מאמן, ושינוי שיטות האימון עלולים להביא לנסיגה בתוצאותיו.

"לפי שעה החלטת הצבא היא לאפשר לגיא המשך שהות בארה"ב עד אוקטובר 2010. אנו במינהל הספורט, על פי המלצת היחידה לספורט הישגי ובשיתוף הועד האולימפי, רואים בקשר עם יחידת מיטב של צה"ל, המטפלת בספורט ההישגי של ישראל ובהתייחסותו של ראש אכ"א קשר ראוי וחשוב, שמבטא את הבנת הצבא את צורכיהם של ספורטאי ההישג הישראליים. כולי תקווה כי נגיע להבנות בהקדם", אמר הד"ר שפר.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא ברנע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully